2006/02/23

az 1000 arcu

Ha egy olyan emberrel szeretnél találkozni, akinek úgy simábban összejönnek a dolgok, akkor kerülj el olyan messzire, amennyire csak tudsz. Mázlista vagyok, mert képes vagyok uralni ezt a sok szart, ami körülvesz. Jó igaz, hogy meg meg zuhanok olykor, de azért lábraállok és továbblépek. Ahogy az imént összeszámoltam 52 kreditnél járok. Erről csak annyit, hogy 50 kell, hogy jövőre beiratkozhassak. Akkor most mi van, év elején még vezérpara volt, hogy ennek mindenképpen meg kell lennie. Hát látod, szerencsés vagyok, mert azér annyira nem mennek szarul a dolgaim, hogy mindent elbasszak. Tök jól alakul a zenekar is, kezd egyre teljesebb és érdekesebb lenni a dolog. Még a végén kiderül, hogy egy kibaszott nagy mázlista vagyok. Végül is mindaddig, amíg nő nem kerül a képbe, tök jól mennek a dolgaim. Viszont, ahogy megnyitom a kaput és beengedek valakit, kész elszabadul a pokol. Megfigyeltem, hogy tök jól vagyok, ha nem próbálom elhitetni magammal, hogy működhet nekem is végre valami. Ez olyan balfaszság. Tudod, hogy mindig rábaszol és újra meg újra nekiugrasz, mit sem tanulva az előzményekből.

Nincsenek megjegyzések: