2006/12/17

holnap el indulok

Na hazaértem... Jó bulit csináltunk, a lehetőségekhez képest rendben adtunk a közönségnek élményt. Ritkán érzem ezt amit ma... Jó volt! De ha kérded, mit keresek én itt... igazad van teljes mértékig. A felelet annyi csupán, hogy ez van. De legalább hazaértem.
Vagy kicsién, vagy én, de valaki át lett ma baszva, hát ez bosszant. Még így is rengeteget hibázom... Mérgelődöm a belépőn is, amit kifizettem egy olyan személynek, akit felírattam. Nem az összeg, csak maga a tény, hogy ezt is elbasztam. Na hát mindegy. Sokan megdicsértek. Ez jól esett. Sok új, de mégis régi arc volt, akik szintén jól érezték magukat, ez is jól esett. És mindennek ellenére itt ülök a fotelben és írom a baromságaimat... De legalább nem hergelem a sok baromsággal magam. Na megpróbálok aludni, de félek, hogy túl sok a basz' bennem ahhoz, hogy kimerültségem ellenére mégis képes legyek csettintésre elaludni. Na mindegy, felejtsd is el... nem lényeg.

Nincsenek megjegyzések: