2005/09/26

egy különös este

Az egyik kedvenc filmemből, ez jutott eszembe, csak kicsit pontatlanul, mert így szól az eredeti:
"Vannak dolgok, amelyeket érdemes megmenteni."
Úgy bizony, olyanok vannak. Nekem meg az jutott eszembe, hogy vanak dolgok, amelyekért érdemes küzdeni. Erre csak ennyit felelt a bucsú pillanatában - Értem nem. Hát szerintem nincs igaza, mert sosem tudhatja azt az ember. Mi kell nekem ugye? Lehetőség, hogy jobbá legyek. Cél, hogy építsen. Közelség, hogy melegítsen és ölelés, hogy felszabadítson. És ebben a sorrendben. Ha nem is jut el a történet a végéig, már akkor is több, mint mostanaban bármi és értékkel bír. Az első kettő teljesült, szóval úton vagyok. Tegnap másként léptem ki otthonról, megprobáltam a leginkább nem a konvencionális dolgokra építeni. Szóval eléggé gyűtött volt a polom és az ingem is. De mit beigazolodott nem ez számít. Sok érdekes emberrel megismerkedtem és jókat dumáltam velük. És jelentem csoda történt, mert egy holdudvarban is lehet úgy összeakadni jó emberekkel, mit ahogy a szigeten egy sörpadnál. Ezt Tomi értette meg velem, hogy mi is ez valójában - fesztivál. Szóval most olyat teszek amit nem szoktam, hátha így kedvező lesz a lapjárás. Pl. megfogadom Dzsabba tanácsát, ami a 3 napos szabályt takarta. Szóval ez rendben volt így és sokkal jobb úgy hazajönni, hogy nem a síráshatáron vagy és szörnyű dolgok járnak a fejedben. Bármi is történt, ha valaki segitett benne, azt köszönöm.

Nincsenek megjegyzések: