2005/09/23

helyzetjelentés

Rég nem írtam, pedig minden nap lett volna mit. Tegnap álmomban beszélgettem Ville Laihiala-val ez nagyon különös, hogy a rajongás mit nem tesz az ember elméjével. Ez a szép az életben, legalábbis mostanában más szépséget nem igen találok, ami önmagamra vezethető vissza. De legalább ez van, az enyém. Egyébként nem sok minden változott azóta, talán tisztult itt ott a kép. Úgy látszik kezdem szépen elvarni a szálakat magam körűl, ez elég különös folyamat, hogy ebből mi lesz? Rendeztem a szitut Erikával, találkoztam Borbálával (meglepő módon eljött) ha minden igaz mostanában találkozom Beával. És mindezek mellett nem megyek emberek közé. Felszámolom az adosságaimat és kész. Utánna új életet kezdek, vagy elvesztem önmagam ezt nem tudom, a dolgok csak úgy történek már egy ideje. Egyre inkább az jön le, hogy tök mindegy én mit akarok, vagy mit gondolok, az mellékes.
A világ felgyorsult és aki nem rohan vele, azt nem várják meg, nem kapják el a vállát, hogy fölhúzzák a szekérre.
Mit is mondhatnék? Ebben a mondatban minden benne van. Ezér még költeni tudok vagy mifene. Belegondoltam, hogy a most következő időszak nagyon durvának igérkezik. Télen amúgy sem vagyok egy vitéz, de ez a nyár sem volt a felszabudult, önfeledt móka és kacagás időszaka. Aztán jön a karácsony, az első, amit magányosan töltök a lassan elmúló tiszavirág idejű életemben. Három év anyit már éltem, ki tudja meddig tart. Bátyám szerint lesz az négy is, de lehet, hogy öt. Na de jó, tegnap akartam sírni, de nem ment - most meg magátol jön. Kiváncsi leszek milyen lesz majd az új életem. Minek kell teljesen kihalnia belőlem, hogy újjászülethessen valami mélyen a szívemben lappangó szerelemre éhes bimbó. Nem könnyű ez, bár senki sem mondta, hogy az lesz. Úgy gondolom az egyetlen lehetőségem, hogy túléljem ezt a telet aránylag józanul, ha a sulit legelőre helyezem és nem szabadulok csak gépiesen teszem a dolgom. Komolyan mondom nagyon félek ettől a téltől. Remélem, ha baj van lesz ki vigyáz rám. Tudom, hogy van, de sosem lehet tudni, mivan ha pont akkor nem lesz.

Nincsenek megjegyzések: