2006/10/29

ma későn jövök

Ismét jelentkezem kulturális melléklettel. Szóval úgy alakult, hogy kezeim közé kaptam a Irvine Welsh Trainspotting című könyvét. Gondolom a filmet jól ismered és bizonyára tetszett is... Hát a könyvhöz képest semmi. Alapvető dolgok vannak elferdítve és kihagyva a filmből. Egy szó mint száz, ha tetszett a film el kell olvasnod a könyvet.

Az imént sikerült végre megnéznem az Amerikai história X című film alkotást. Összegezve nem az az agyatlan amerikai tinivígjáték, amit csak azért nézel, hogy bevágódhass a csajoknál, és hogy tippeket szerezz arról, mi megy manapság a csajoknál. Érted ezekben a filmekben nem divat a kabát le/fel segítés, meg a tömegközlekedési járműről való lesegítés, ezért ha bevállalsz valami hasonlót, a mai lányok úgy néznek rád, mint az ufóra. Viszont hamarabb célt érsz, ha valami egyszerű, de mégis frappáns, irtó bárgyú közhelyet bedobsz. Na de elkanyarodtam, lehet hogy ez lejárt lemez és tényleg ufó vagyok, de én most láttam ezt a filmet és ha nem láttad, hát nézd meg, nem fog csalódást okozni.

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

Nem is tudtam, hogy a Trainspotting is könyvből készült.
Viszont amit az Amerikai História X-ről írtál, nem egészen értem. Semmi köze a tinifilmekhez.

Névtelen írta...

Gondolod, ha emlékeztem volna, hogy a könyv nyomán, akkor leírtam volna az előző hozzászólást?