2007/01/25

fukin' holywood

Az imént vacsoráztam és ... na mindegy ne tudtam befejezni, szóval gondoltam, ha már így alakult legalább iszom egy kis szódát. Az asztal egyik lába mellt a már "megszokott" helyén volt a szentkirályis palack. Poharat vesz, palack kinyit, tölt. Pohár szájhoz, kortyol... nyelne, ha nem kibaszott pálinkával lenne tele a pohár! Nah ez egy életszerű történet.

Ma csak ilyen szép dologok jöttek velem szembe. Arra sem tudok mit mondani, hogy szombat óta egy korty szeszt sem ittam... és ma reggel olyan lazán sikerült hánynom felkelés után, mint amikor tök józanul, de azér ráfoghatom, hogy - biztos a piától van - másnap... Hát megint egy életszerű történet.

Ekként az emberek mosolyognak rám, és szimpatizálnak velem. Mindenki tegeződni akar velem és egyenrangú félként kezelnek. Lehet az a sárga teszi, ami reggelente kiürül a testemből...

Őm... mit is mondhatnék, jah igen hallottam a rádióba, vízfejű bocskor és valami agyonművelt kollégája a bloggerekről és az azok naplójáról folytattak színvonalas társalgást.
- Hallottad, hogy a 2007 a blogok éve?
Nem. Komolyan?
- Aha, az a legviccesebb az egészben, hogy az internet káros, súlyos függőséghez vezet... és ezt azok hangoztatják, akik az első bloggerek közül valók.
Hát biztos, van személyes tapasztalatuk...
- Aha, ők tudják.
Te amugy mi is az a blog, ilyen csetszoba?
- Nem az olyan, hogy mindenki azt mond amit akar és akkor kintvan a neten, ez a blog.
Szóval nekem is lehetne blogom?
- Persze a balog mindenki által elérhető...
Ja igen hallottam a miniszterelnöki hivatalnak is van.
- Nem, pontosabban a miniszterelnöknek.
Az teljesen mindegy.
- De én nem szoktam blogot olvasni, mert nem tudom mi a jó abban.
Szóval, ha már pofázok valamire legalább egy kurva wikire rákereshetne a gugliban. És ne úgy definiáljha ablogot, hogy hát az egy internetes blog. De mit is várhattam volna... a 2007 lehet mint az előző is a primitívek éve.

Hazafelé, két film jutott az eszembe... mint az élet tökéletes leírója... nem fogod kitalálni, az egyik a Casablanca a másik pedig a Fight Club. Tökéletes őskáosz mind fizikai, mind szellemi téren. Igen, ugye milyen ismerős?
És kerestem de nem találtam, meg a lényeget, ha tudod légyszi küld el. De csak szó szerint érdekel!

Nincsenek megjegyzések: