2006/09/18

az élet értelme

Ha létezik olyan, hogy szép és jó, és úgy azoknak vannak fokozataik is, akkor a legjobb vagy legszebb szó takarja azt, amit leginkább kedvünkre valóként élhetünk meg. A teljesség, a szabadság, és a frusztrációk, gátlások, korlátok nélküli lét egy varázslatos érzés. És amikor ezt egy olyan emberrel éled át, akit szeretsz, akkor elönti a szíved az elégedettség.

- Hosszú volt az út, igen. Fáradságos és viszontagságokkal teli. De megérkeztem és társat találtam, és nem kell tovább egyedül mennem...

A hétvége, ami az életem eddigi legcsodálatosabb hétvégéje, rengeteg szépséget és apró örömöt rejt magában. Ennyi jó, hogy történhet az emberrel, azt nem is gondoltam volna.
Egy csapásra minden, ami eddig keresztezte utunkat a helyére került. Nincs veszekedés és provokáció. Harc, az igazságomért. Egyensúly van, ami úgy érzem közös letéteményből való. A fundamentum, maga a szerelem. Kaptam valamit ettől a lánytól, amit mi bizalomnak nevezünk és amit egy párkapcsolatban szerelemmé formáltunk. És ez kellett, hogy felszálljon minden méreg, ami sebezte a közöttünk levő érzelem gyűrűt.

Rettegtem attól, hogy nem tudok valamit feldolgozni, és védelemből elutasítom – meggyűlölöm. Ahogy, visszafelé is éreztem ugyanezt. De ezzel a „nexussal” egy csapásra feloldódott minden kötés. Ami fontos nekem, az fontossá vált neki is. Ami neki fontos, az többé nem úszik bele az én általam fenntartottnak vélt szférába. Minden a maga helyére került. Hálás vagyok a mindennek, hogy ezt megkaphattam, megérinthettem és lehetőséget kapok, hogy továbbra is élhessek vele.
- Azon leszek...

1 megjegyzés:

. írta...

Aranyosak vagytok. ^^