2006/09/03

talán ilyen vagyok

Lefeküdtem aludni, azt újra itt találtam magam... Ni csak, netán nem tudsz aludni Dani... hehe
Ma nem láttam éjszakai buszt, sőt semmilyen buszt sem. Egészen furcsa már. Bár az igazat megvallva herótom van az éjszakaitól. A múltkor a 931-es maradt ki jól, szóval a blahán dekkolhattam egy órát. És ami a legdurvább, hogy mostanában tök józanul keveredem az éjszakaihoz. Na és itt a kontraszt, az éjszakában mindenki részeg. Csak most vettem észre mennyire meghatározó az életünkben a szesz. Egyszerűen, aki éjszaka mozog az be van baszva. És a kivétel, mert van, az csak a szabályt erősíti. Durva dolgok ezek.

Épp az imént sikerült kiélesítenem éleztem első Virtuálisan futó oprendszerét. Izgalmas, az Ubuntumon csücsül egy ikszpé. Az igazat megvallva, a hangteljesítményére vagyok kíváncsi. Ha klafán pörög, akkor nekiiramodom a házi stúdiózásnak. Párhuzamosan a zenetanulással, az lesz aztán csak a finomság.

A minap láttam egy filmet – ilyen felvonulási téri vetítés egy multi jóvoltából.
Minden végzet nehéz
Nekem tetszett, és tökéletesen papírforma szerint alakultak benne a szálak. Néhol annyira, hogy a magam életére is ráismertem benne. hehe vicces dolog viszont látni azt ami egykor nagyon fájt és így utólag meg sem érted, hogy mi őrjített meg benne ennyire.

Na Drága Barátom igazad volt, azok a fellegek odébbállósak. Semmi sem konkretizálható, és stabil. Egyszer így máskor úgy... ennyi a történet. sok minden történt mostanában, úgy is mondhatnám pörögnek az események. Ugyanakkor valójában a fináléhoz értem. Várakozás van, mert még nincs vége a nyárnak, de a suli meg hamarosan kezdődik. Tehát inkább várom azt mint búcsúztatom a nyarat. Sosem volt a kedvenc időszakom a nyár. Akármennyire is próbáltam megtölteni tartalommal, mindig úgy éreztem, hogy a lemondások sorozata. Biztos, a mércémmel van a baj. De nincs panasz, mert idén azért voltak életszerű élményeim.

A tél a melankóliáé a nyár a lemondásé... majd idővel elválik, hogy mit kezdjek egyikkel másikkal. Bár a szépség mindegyikben ott rejlik és azt mindig meg tudtam találni. Teljesen a várakozás kisded izgalma éledt fel bennem. Ez furcsa érzés.


Nincsenek megjegyzések: