2005/10/04

az én gitárom

gitarEgy '82-es Jolana Galaxis két fekete tokozású Saphir pick-up-pel. De úgy látom ez szépen tartja az árát, mert ha jól emlékszem én 17.500 forintért vásároltam a Finkey hangszerüzletben ezt a gitárt. Az évről csak annyi tudomásom van, hogy van egy fényképem, aminek a sarkán datum van és azon már a Cuckáék garázsában küldjük a rokenrolt. Ez a kép '97 nyár elején készült, tehát úgy akkor télen vehettem a gityót. Aztán az is lehet, hogy nem volt pontos a beállítás a fényképezőn és tökre félre vagyok vezetve. De annyi baj legyen, úgy belefér abba az időbe a dolog, úgyhogy nem feszegetem. Na szóval most láttam egy netes árverésen, hogy 15 ezerért árulja valaki ugyanezt a gitárt. Ha azt vesszük nem semmi és ahoz képest a hangja egésszen rendben van, leszámítva, hogy nem tudok rájönni, hogy mi mit mikor és hogyan állít. De úgy gondolom nem is ez a lényeg. Hanem az, hogy nem hátráltat semmiben sem már az otthoni technika és ez felemelő.

Csak én vagyok és a hangok bezárva egy kicsiny szobába.

Nincsenek megjegyzések: