2005/10/26

szép kis nap

A mai nap mozgalmas volt és rég nem voltam ennyire update. Bementem rendesen suliba és egy előadást is láttam a haditechnika számítógépes vonatkozásairól - hüm érdekes volt. Aztán jog zh, ami bűntudat nélkül jött, mert tegnap kidolgoztam a lehetséges kérdések kétharmadára a választ. Meglepő módon, egy csomó mindenre emlékeztem, bár visszaolvasni nem volt alkalmam a jegyzetemet. Aztán dorkó és flipper. Fura, hogy valakinek a hálószobájában egy flipper gép van. Hoztam egy tucat cédét, már csak nyomatni kell őket. Aztán át filippapához, hogy tudjam mi van vele. Majd Noiret billiárd. Sanyi is befutott. Közben tárcsáztam a mobilom és egy lágyan csengő gyünyörű női hang szólt hozzám a telefonomból. Felkavaróan csodálatos érzés volt. Aztán jött a hír, hogy Phil Collins koncertre vagyok hivatalos, ami jól hagzott, így nem ellenkeztem. Meg volt a maga szépsége a dolognak, de nem az én világom ez - de szerintem nem is kell, hogy az legyen. Aztán hazafelé a buszmegállóban hezitálva megállt egy ezüst merdzsó, amiből kiszólt egy dekoratív barna husszú lány...
Pipa ezerötért?
- Nem köszi. (megláttam a buszom)
Na csak öt perc és csak ezerötszáz forint...
- Sajnos jön a buszom, úgyhogy mennyetek. (hárman ültek a kocsiban)
Hát ezt sajnálhatod is...
Aztán elhajtottak és ahogy távolodtak lassan kezdett megszünni a vihogás, ami a kocsiból hallatszott kifelé. Aztán arra gondoltam, hogy a legutolsó dolog lett volna amire gondoltam azelött, hogy feláll e a farkam vagy sem. És arra jutottam, hogy jön a buszom, sőt már fel is szálltam rá. Legalább nevettek egy jót. És íme itthon vagyok. És nyugtával dicsérem ezt a napot. puszi



Nincsenek megjegyzések: