2007/03/18

szeretni valakit valamiér

Na igen mindig van valami amin az ember rágódhat... - Te szegény, úgy utállak ilyenkor.
Jó azér annyira utállak ilyenkor... jóvan na csak álmodozom!

Hattttalmas dilemma, hogy milyen gitárt kérjek le elösszőrre, majd pedig másodszorra a polcról...

Anno kinéztem egy Jackson RX10D-t. Asszem bele is szerettem, hát nem csudaszép!


Na aztán a minap elővettem a gitárom és élvezkedtem vele határtalanul - pajzánul hangzik tudom - és akkor megint körbenéztem, hogy milyen lehetőségeim vannak...

És íme találtam egy full Laiho modelt... nyilván a hang dönt, de öröm a szemnek hogy nincs rajta mindenféle tekerentyű és állítóka és mivel egyetlen hangszedő kapott rajta helyet, így kapcsoló sincs rajta... összvissz egy volume... ez kell nekem!


Ő egy ESP/LTD ALEXI-200-as. Mellette szól a 24 érintő. Árban egy szinten mozognak, asszem a puding próbája az evés, szóval el kell kommandóznom egy két boltba, hogy belekóstoljak konkrét valóságba...

Nincsenek megjegyzések: