2009/10/10

férfibánat

Minden eltűnik, ami valaha volt. Minden kiszalad alólad. És vajon mi értelme marad, ha más nem... de lényegében semmi. És senki sem keres, hogy hazaértél-e épségben, pedig egy hete még ez annyira teljes volt. Persze nincs álom, se hazugság, mert jött az igazság - BŰNÖS VAGY!
Igen, jelentem sikeresen megtettem mindent amit megtehettem, hogy elcsesszem. Persze jönnek a "barátok" és azt mondják vállrándítással, hogy annyi nő van még... Na ja! Kinek?
Egy szánalmas hülye vagyok, aki valami csoda folytán közel került a lábashoz, és nem kellett neki a húsos falat. Hát jelentem, elkészült. Meg lehet kóstolni, nála jobbat nem ízlelhet az ember. Ennyi volt, nekem, már csak a tanulság marad, hogy volt valaha egy gyönyörű lány, aki igazán szeretett.
Ezután nincs sok választás... jöhetnek a kurvák.
Igazából egy ilyen kispályás lúzer... ezek után mit is tud felmutatni a nagyvilágban. Nem tudom. És minden fáj. Azt, hittem a múltkori hazaérkezés a mélypont, hát az a könnycsatornáimat nem basztatta. Annyit mint ma, nem tudom mikor sírtam. És még mindig rám férne...
Az üzenet két szó: BŰNÖS VAGY!

Nincsenek megjegyzések: