2006/08/20

hangulatok

Az imént jutottam el 20yról csápgézára, pontosabban a Pridigy galériára. Az, hogy szarok a képek, mit sem számít már. Az annál inkább, hogy nem tudtam ott lenni. Vigasztal, hogy talán csalódtam volna bennük. Na vége! Kezdem kipihenni magam, kezdem látni mi fontos, érzem, ha hibázom és érzem, hogy tudok rajta változtatni. Igen hölgyeim és uraim, kijelenthetem – már nem sodródom. Köszönettel tartozom mindenkinek, aki mellettem állt és áll, tudom nem könnyű az ilyet átélni, megélni és túl élni. De mint minden, ez is csak egy hangulat – ugye kicsim...

Tanulnom kell, még rengeteget. Mondjuk úgy, hogy elszoktam a társas élettől. Olyan dolgaim vannak, amiket magam sem tudtam, hogy vannak – illetve eddig nem voltak. Szóval bele kell rázódni. Én így védekezem. Pikkelyek helyett bunkó vagyok. Bár azonnal észreveszem, hogy pont nem jó, amit csináltam. Legutóbb egy kopasz fickót aláztam le – buzi vagy ha elviszed – beszólással. Milyen fasz vagyok... Pedig csak szólt, hogy ne hagyjuk az asztalon a telefonunkat, mert eltűnhet. Na de íme, ettől ember az ember – a következő feladat adott.
- Higgadj le Dani!

Köszönöm, hogy ezt így kapom.
Minden múlt és könnycsepp az orromon.
Minden nap egy ajándék szerelmem.
Ismét köszönöm, minden életem.

Előkerülnek emberek a múltból, barátok, jó barátok és megveregetik a vállamat, miközben így szólnak – Helyes Dani, jól választottál... És ebben a pillanatban annyi érzés és hangulat árad meg bennem és szóródik szét a térben, hogy öröm táncot jár a szellemem.
- Kezdek rájönni, mit jelent az az egy valami, ami az élet értelme... vicces mert nincs megoldás, csak egy hangulat.

HANGULATOK
ifj. gróf Bethlen Balázsnénak

Halljátok-e? a kékes hegygerincen
felharsant már az őszi hallali.
Ugye, nem tudtok most csapongó szívvel
rügy-pattanó Napkeltét vallani?

Pedig a sárga lomb: az is virág,
és a halálban lappang már az élet,
mely összeomló múlt-romokból éled.

Higyjétek el: csak hangulat az élet.

Higyjétek el: a nyári arculat,
s az őszi fák borongó arculatja,
csak hangulat, és újabb hangulat.

S higyjétek el nekem,
hogy a halálban nincsen veszteség,
hogy a halál csak újabb fordulat:

mert minden hangulat egy élet,
és minden élet csak egy hangulat.
Wass Albert

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

kedves danim!
ugy szerettem volna köszönetet mondani neked h cseppet személyesebb legyen mintha csak egy levélben irnám le, s bár a kommentem nem ezzel a résszel kapcsolatos, de elmondom h ne csak te tudd, hanem mindenki aki a blogod olvassa:
a legszebb születésnapi ajándékot kaptam idén...titeket!
Kriszti