2006/08/08

Te is genya vagy?

Peregnek a napok és zajlanak az események. A szinusz görbém már látom, hogy soha a büdös életben nem lesz egyenes, de jó ha ehhez hozzászokom, mert jobb az, ha kevesebbet várok, úgy minden mosoly egy ajándék. Eszem kedvesem sütötte ételt, iszom a reggeli teám, és azt kérdezem magamtól, hogy miért olyan piszok nehéz! Miért nem lehetnek a dolgok pusztán szépek, jók, rosszak vagy akármi. Bár az biztos, hogy ha az ember rendszeresen iszik, akkor másnap nincsenek ilyen kételyei – Szomorúság költözik a szívébe és boldogság, amikor végre újra ihat. Mondjuk úgy, a váratlan lelkiállapotokat ki lehet egész jól küszöbölni.
Harc az élet komám!
Vannak olyan dolgok, amit pusztán őszinteséggel, figyelmességgel, áldozatkészséggel nem lehet megoldani - sajnos. Nem tudok valakiből jámbor külsejű kiscserkészt faragni, amikor félelmetes a megjelenése és akárhogy is van, mi emberek buzik vagyunk és elsőre ítélünk. Vagy egy családban nem tudom megoldani a gyökerekbe ágyazott konfliktusokat, pont úgy ahogy a sajátoméban sem. Nem is tudom mit tettem, hogy védjem magam. Talán a szigetem lehet a megoldás. Hülye vagyok és szemét tudom – de nem érdekel, mert vannak dolgok amiket tényleg jobb, ha az ember leszar. Harminc év múlva tejesen mindegy lesz, hogy milyen vagyok... én leszek az a fasz, aki ott áll majd és ha jól csináltam egykoron, lesz erőm segíteni a zsarnokot. Vicces ez, de így van... Nem tehetsz másképpen, mert ez törvény.
A lényeg, hogy légy résen és ne nyiffanj ki addig.
Szóval a sziget adott, le is van ez fektetve parancsolatként ahogy kell. Ám, ahogy itt a parancsolatot nem tartja be az ember, úgy én sem foglalkozom az egésszel a szigetemen. Szóval mondjad tinó, te vagy én élem le a továbbiakban az életem... Köszönöm, akkor meg mi a faszt ugatsz bele. _pont_
Nem szeretek lemenni a földszintre... Ha a család itthon van, érthető – vicces mi! Ha nincs, a macska miatt. Legalább itthon tiszteletben tarthatnák, hogy mihez van kedvem.
"Unom már, hogy mindenki baszogat!" (Tcs)

Nincsenek megjegyzések: