2006/08/01

When a Man Loves a Woman

Valami zenére vágytam, odakint zokog, egyedül vagyok, a család Baján. Nem volt mit tenni, Zorán Az élet dolgai lemezre esett a választás. Ha ismered tudod miről beszélek, ha nem, kár is olvasnod, úgysem érted... Ma beültem a Helvéciába egymagam, volt egy szabad órácskám. Kértem egy sört, majd a felénél, rájöttem, hogy jól esne egy dzsin. Majd találkoztam az egyetlen nővel aki megért úgy, ahogy kifejezem magam.
Szóval, ha hallottál már szépet, akkor az ez a lemez. Íme a szövege: URL. Olvasgasd egy kicsit, és is azt tettem évekig... És azt hiszem tenni is fogom a végig.
Szóval ültettem egy új fát a kertembe. És valami történt, mert úgy érzem gyökeret eresztett és kitépik tövestül. Igen talán ez a legjobb hasonlat. Nem is tudom, hogy hogy bírja a mellkasom.

Nincsenek megjegyzések: