2006/11/27

funeral after birth

E hónapban megszületett az eltemetett Sentenced utolsó korongja. Végre napvilágra került az utolsó koncert DVD anyaga. A kiadás többféle formában került a boltokba. A teljes csomag 2 DVD és 2 CD korongot tartalmaz. Elérhető a DVD menüje és egy nótát le is lehet játszani róla flash player segedelmével. Itt a link http://ecard.centurymedia.com/sentenced/dvd1.html.


Örömben az üröm... neveltetésem és identitásom végett az egyre gyakrabban hallott "el kell hagyni ezt az országot" hangzatos kijelentés ezidáig bántotta a fülemet. De a mai napon és is kimondtam.
Az ország, ahol mint egy vasfüggöny mögött minden másképpen működik. Csupán kétszer annyi pénzért lehet hozzájutni a boltokban a hordozóért, mint bárhol másutt. Azt mondom, hogy igen van, ami hogy úgy mondjam - tiszteletre méltó és szent... megveszem. És amikor látom, hogy a szomszédos országokban is a fele árért juthatok hozzá, kicsit elszomorodom.
- Nem, ezt nem fogom letölteni! Az a kérdésem ki megy mostanában nyugat felé, bármerre? (Tisztára mint anno...)

Arról meg nem is beszélve, hogy ezek után az országban kinek van arra anyagi fedezete, hogy az élete kulturális értékeire legális úton tegyen szert. Ez a szomorú... És igen, igazad van, hogy nekem csak ennyi problémám van - milyen szerencsés vagyok. Hát erről ennyit.
Nyilvánosan kijelentem, Magyarországon nem szégyen a lopás! Mondhatni, ha nem akarsz a 'média' fertőjében lubickolni és lesüllyedni a jó magyar színvonalra, akkor elengedhetetlen.
Javítom a statisztikát, egy újabb nem drogos, aki mégis a szenvedélye indíttatásából lop.

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

De jó, hogy szóltál, ezt nekem is meg kell szereznem. Kíváncsi vagyok, mit sűrítettek az utolsó korongokra.
Egyébként a drágaságról: teljesen igazad van, viszont dvd-ket meglepően olcsón is be lehet már szerezni.