2005/12/15

gyere velem koncertre

Na eljutottam oda, hogy nem tetszik a blogom. Az meg, hogy nem is valid, nem tudok mit kezdeni. Pedig megérett a változásra. Lehet, hogy fogok egy jegyzetfüzetet, kiírom a változók neveit, amit használok és szelektól után ütök egy entert. Lehet, hogy nem nézne sehogy se ki, de legalább olyan lenne, amilyennek akarom. Na Quimby hallgatás közben böngésztem az internetet és találtam egy érdekes blogot. Annyira lelkes tud lenni a szerző, mint én voltam valaha. Meg külön jó, hogy pont egy két nóta szövegére bukkantam, pont akkor amikor elkezdődött azok lejátszása. Ja gyarló voltam és amit tudomást szereztem a kilégzésről, azonnal letöltöttem a hálózatról fájlmegosztó segedelmével. Viszont amondó vagyok, hogy ezt meg kell venni.
Quimby - Pecsa - 22 - csütörtök - 19h

Nincsenek megjegyzések: