2005/12/15

hazudsz kutya

Merészkedj közel a tűzhöz és örülj, ha nem égsz halálra. Ez a jelenlegi életem. Szerinted miért van az, hogy akárhányszor dalírásnak adtam a fejemet, mindig szomorú nóta lett az eredmény. Szegény hangszer szenvedésre született. Juj, tegnap az alagútban ültem és a Dés lemez szólt. Azt, jött az örök fénysugár - Vigyázz rám című nóta. És rájöttem a tényre, hogy milyen messze vagyok ettől az érzéstől. Rég hallgattam meg a lemezt, úgy tűnik. Erre a nótára még Nvel táncoltam szilveszterkor W szobájában.
A dolgok jönnek, aztán el tűnnek, mindennek megvan a maga útja;
Láttalak téged nyári mezőbe bújva - mihaszna volt, ha nem látlak újra.
Milyen fasza, ha eszedbe jut egy érzés és abban a pillanatban egy korábban megíródott saját vers, dal sorai köszönnek vissza a fejedben. Na hát, íme a bizonyíték, hogy semmit sem változtam. Azért a kilégzés, meg dés, meg minden hasogat egy kicsit, hogy tok egyedül vagyok. Bár
...amíg van kivel koccintanod, addig nem vagy egyedül...
gondolat jól hangzik. De annak ezért örülök, hogy van jó pár ember, aki szeret. És, ha azt mondom te „csacsi” akkor sem haragszik meg érte. Aztán vannak olyanok, akik nem képesek túllépni önmaguk és gondolataik korlátain. Őket sajnálom. Bár sosem kerültek volna hozzám olyan közel. Van egy elektronikus levél melyre nem jön válasz. Nagy csalódás ez nekem.

Ha azt hiszed egy pillanatig, hogy hosszú ideig együtt vagy valakivel és az ettől ilyen, vagy olyan lesz, akkor azt felejtsd el. Jön valami új és mindent felejt azonnal, amit tőled tanult, vagy hallott. Mintha meg sem történt volna. Ez az élet rendje. Vicces, hogy úgy érzem az a színjáték abban két és fél évben semmivé foszlott, nyomtalanul eltűnt. Pusztán egy használatlan telefonszám maradt a fejemben. Ó milyen felesleges az egész így utólag átgondolva. De amíg az ember fiatal, arcra kell zuhanni, hogy tanuljon. Egy kívánságom van, csupán az élethez, hogy
felnőtt fejel ne keljen újrakezdeni
többször az életem. Meg kell a szívnek szakadni, Isten éltessen Csenge. És szeresd apát, mert Ő nagyon szeret.

Nincsenek megjegyzések: