2005/12/28

na jól van

Na véget értek az ünnepek. Ahogy így beszélgettem a környezettel, mindenki nagyjából ugyanazt mondta. Számomra most igazán jól sikerült a karácsony. Valahogy úgy éreztem, hogy a külső tényezők befolyásolása végett a család kitett magáért. És mivel, hogy mindenki egy kicsit jobban viselkedett, mint ahogy szokott, így körbeérve, jobb lett minden. Szóval köszönöm család. Juj tényleg asszem nyáron még azon aggódtam, hogy milyen lesz a karácsony. Azt most meg tök jól érzem magam. Furcsa tréfamester az Isten.
"A legjobb haver egy fejreállt lúzer
És a legszebb nőm egy kurva
Egyetlen gondolat jár a fejemben
Újra meg újra meg újra"
Na ja, csajom az még mindig nincs. De lassan megtanulom élvezni a helyzetet és azér ez marha nagy szabadság. Nincs hiszti, kifogások, betegség, ha programot szervezek, após, anyós, meg semmi baszakodás. Mondhatni egy boldog ember vagyok. Két dolog, ami nincs. De az meglehet a felsoroltak nélkül is. Ja és a vicces az, hogy egy csomó barátom így emlékszik vissza, vagy épp így őrlődik egy kapcsolatban. Annyira szar, hogy ezek vannak és mindeközben még szeret is a lány, vagy uram bocsá szerelmes. Érted akkor milyen, amikor elhűlnek az érzelmei. Márpedig örökké nem tud szerelmes lenni, még ha akar, akkor sem. Na azt jön, amit a legjobban gyűlölök – a képmutatás. És a lány mondogatja kelés és lefekvés után, hogy hát „ez a legjobb, amit tehetek”. Jól hazudik, mert nem képes kockázatot vállalni. Oh hát ez lejárt lemez, ezekkel a sztorikkal Dunát lehetne rekeszteni. És a legviccesebb, hogy az én sztorim később sem képes leszámolni magával. Adjunk az énnek egy duplát jég nélkül tisztán. Na mindegy, hát cipeljétek a terhetek, egyszer utolér az a sok szar, amit felhalmoztatok. Hú hát tegnap este 18 éves lányokkal csapott össze a sors. Mit is mondhatnék... Majd, ha már mondhatok is valamit, elmesélem.
odzkulraver csuklóig lent a torkában és ilyen vicces, mer amugy kábé unalmában csinálja.
- De gusztustalan vagy, én ilyet kurvarég csináltam!
hehe

Nincsenek megjegyzések: