2005/11/23

halló, valaki van odaát

Na ezt sasold meg komám, nekem tuti tetszik! copycon

Képzeld kitakarítottam a szobámat és átrendeztem. Tök jó így... Meg végre rendesen van helyem szembeállni a kombóval és rendesen hallani miként is szól az amit játszom. Ez nem is árt, mert kezdek nagyon süket módon játszani és az nem jó. Meg hát fasza ez így, bárhonnan is nézem.

Fú, mit is mondhatnék... Átaludtam az első havazást. Voltam moziban, bár ez nem olyan klasszikus mozizás volt, mert csak a mi társaságunk volt a moziban. Hozzáteszem, hogy nem vagyok egy moziba járó alkat. Szóval talán idén először voltam moziban, ja nem - Nyuhuhuuval megnéztem a Kóristák című tök tuti filmet, de azt még akkor amikor egy szál pólóban flangáltunk a városban. Szóval most ilyen kulti féle moziban voltunk. (ebben benne van az érzelmi töltet a kulti képviselte kulturális világ iránt /hehe/) De minthogy én ilyen lázadó és kirekesztő vagyok, aki mindenre ugrik - elmegyek és úgy viselkedem, mint bárki más... Hát ezt add össze, te buta! hehehe /most jól kinevettelek/ Persze most kérdezed, hogy kinek és minek kommentezem a saját gondolataimat, csak magyarázatnak annyit, hogy mindig annak szól, aki éppen megihlette azt. Ja és a lényeg a film érdekes volt. Ez is olyan, ami valamit ad, de nem tudod konkrétan megmondani, hogy mi az. A lényeg, hogy benned van és tudat alatt képes vagy alkalmazni az érzést az életed egy kritikus pillanatában.

Nincsenek megjegyzések: