2005/11/10

Randiguru

Tudod ez a mai nap érdekesen alakult. Bementem sulibavégre és tök jó volt. Aztán az Örsön találkoztam Beával, ami igazán meglepő történet. Tegnap hazafelé sűrű köd ereszkedett a városra és tényleg nem lehetett az út egyik feléről a túlsó oldalra átlátni. És a buszomon robogtam hazafelé, amikor a másik irányba közlekedő busz megállójában láttam egy alakot, olyan dúsnak tetsző hajjal. Ahogy hazafelé jöttem eszembe jutott a Bea és ahogy az alakot megláttam, elkönyveltem, hogy biztos Ő volt az. De végül nem hívtam föl, hogy valóban úgy történt e. Aztán ma kiléptem a metróból és belebotlottam. És mondta, hogy látott tegnap egy buszon. Ekkor már biztos voltam benne, hogy ez az a nem „egyszerű történet” jelzővel illetett dolog, ami s hétköznapokban történhet. Kiderült, hogy tegnap pont neki is eszébe jutottam és meglepte, hogy látott. Milyen kicsi a világ. És milyen távol vagyunk mi emberek egymástól és valahogy mégis csak oly közel. Szóval egy pohár mellett el is beszélgettünk az elmúlt időszak történéseiről. Érdekes történet - szeretem, ha valami ennyire szürreális.

Nézd meg a randiguru-t, ha valami könnyed vígjátékra vágysz és igazán szórakoztatóra.

Nincsenek megjegyzések: