2005/11/12

már nem vagy szűz

Na tegnap este tipikus fiús éjszakánk volt. Tök jó! Találkoztunk, iszogattunk, kidumáltuk a csajokat. És megint beigazolódott az, hogy mindenhol van ismerősöm. Még a zártkörű szülinapi partiban is, ahová sikeresen belógtunk. Bár a kutya nem nézte, hogy kik mennek be, de hangulatosabb, ha így fogalmazok.
Tegnap tök fasza nóta témák jutottak eszembe, lassan fel kéne venni őket...
- Ja és tök fura, mert egy árva pillanatig nem került szóba olyan téma, ami bármelyikünknek is sarkalatos lett volna és konfliktus helyzet érzését keltette volna. És miért van az, hogy más társaság meg tud produkálni olyan viselkedést, hogy tök rosszul érzem magam. Fos téma ez tudom, de azér' elgondolkodtató.
Hajnalban robogtam hazafelé, azt ki másra gondolhattam volna – ez olyan triviális – hát természetesen rá. Megfigyeltem nem írom le a nevét mostanában, de nem is akarom. Mert az már gáz lenne – nem mintha ez nem lenne az – na mindegy. Aztán olyan faszláma voltam, hogy belegondoltam abba, hogy képes lennék még kaparni, meg ilyen faszságok. Ez annyira szánalmas. Pedig hát nem ez az első, aminek eszembe kéne jutnia. Szóval nem semmi, hogy félnem kell, nehogy egy bohém éjszakán küldjek neki egy üzenetet, vagy ne adj Isten felhívjam. Kemény dolgok ezek.

Nincsenek megjegyzések: