2005/11/05

a lányom és a hugom egyszerre

mesehajó tádádádádám... ja valami ilyesmi amin állok és sülyed a drágám. Szóval tegnap trafó lehet, hogy fel is töltődtem teljesen. milyen csökevényes rendszermodul kezeli az ismerkedés eseményét. akkor vagy jó fej, ha odamész és a parketten rámászol a csajra és a ott hejszínen maggyalázod. vagy finomabban szólva olyat teszel, ami nem igazan tartozik másokra... de hát ez kell. szerintem vicces az, hogy ha valaki tetszik, akkor oda mész és megfogod a fenekét esetleg megcsókolod. és ebből a lány tudja, hogy mi a pája. vicces kisstilű világ lett ez vagy mifene. én meg sem csókolnék egy olyan lányt, akivel nem beszélgettem valamennyit, meg hát már nem is vagyok balga tinédzser, aki gyüjtögeti, hogy minnél több lánnyal csókolózzon. mert mit jelent egy tartalom nélküli csók...

Nincsenek megjegyzések: