2006/01/02

kubuntu forevör

Megjött az új év! Most már mondhatom, hogy ami eddig történt, mind tavaly volt. Jól hangzik. Boldog új esztendőt! Soha rosszabb kezdést mindenkinek. Annyi minden történt mostanában, azt sem tudom, hogy kezdjem. Voltam az év első Quimby koncertjén. Csendes-ülős örömzenélésnek lehetett a szem és fültanúja minden kedves látogató. Azért jó, hogy visszazökkenünk a 'normális' kerékvágásba, mert marhára elfáradtam. Itt az ideje taposni tovább a harctéren és napról napra szembesülni azzal, hogy nincs hátradőlés – ne is álmodj róla Dani. A szilveszteri zenélés jobb lett, mint gondoltam, ennek nagyon örülök. Kicsit szégyenlem magam, mert a Quimby koncert után egy zongorista marha jól zenélt és hangulatos nótákat játszott kifulladásig, azt összehaverkodtunk vele és belementem egy komoly csínybe. Igen távol álltam a józanságtól és kezemben a mikrofonnal a Summertime című nótába kezdtem. Persze a srác az eredeti hangzást követte én meg az általam nagyra tartott Big Daddy Wilson félébe kezdtem bele. Hát és szerintem pocsékul szolt. Arra nem volt érzékelőm, hogy kihalljam milyen volt. Szóval van bűntudatom rendesen. Na szóval sokkal jobban viseltem az ünnepeket, mint azt előtte gondoltam volna. Összegezve azér zajlik az élet és nem válogat. Egyszer meglep, máskor pedig bosszant.
Az év első napján 2 ø.

Nincsenek megjegyzések: