2006/01/19

mond, te kit választanál

Ma csütörtök van! 10-kor feküdtem és 4-kor keltem. Ami valójában 3-kor történt csak mivel nagyon fáradt voltam, így forgolódtam még egy órát – de legalább nem kipattant a szemem, hanem nyűglődtem egy kicsit. Hétfőn asszem éjfélkor feküdtem és 3-kor keltem – az egy gyalázatos nap volt – persze délután elájultam. Kedden 11-kor feküdtem és 3-kor keltem. Dél körül szintén szundítottam 4 órát. Tegnap 11-kor feküdtem és 3-kor keltem aztán mentem suliba. Estig haza sem jöttem, nehogy lefeküdjek. Kíváncsian vártam, hogy mi lesz az eredmény, és tessék itt vagyok. Őrület ez vagy én nem is tudom. Eddig elaludni volt kínszenvedés és most simán elalszom, csak éppen pontban 3-kor kinyílik a szemem. Már arra is gondoltam, hogy 3-kor történik valami a szobámban, vagy a légkörben, vagy bennem. De ez nagyon fura. Bár délután is csak 4 órát alszom, így lehet ott keresendő a válasz. Komolyan nem tudom, arra is gondoltam, hogy a rövid ital miatt zavarodott így meg az idegrendszerem. Szóval most gőzerővel azon munkálkodom, hogy ezt a dolgot beállítsam a normális szintre.
De jó kimondani, hogy „normális”.
A világgal egy baj van csupán, hogy miden ember elérkezik arra pontra, hogy kimondja - „mi tekinthető normálisnak”.
És ezzel a felismeréssel borul az egész. Nincs konkrét cél, csak zűrzavar és megszűnik minden egyensúly a világban.

Ja és még valami. Mostanság minden reggel - hát ha ez reggelnek mondható – durva fejfájással ébredek. Még akkor is, ha az előző napokban egy korty szeszt sem fogyasztottam. Arra tudok gondolni, hogy a csatornázással kicsit átrendeződtek a vízerek és amilyen jó helyen volt eddig a fekhelyem, most pont odébb vándoroltak az erek alá. Ezzel amúgy az alvászavart is meg lehet magyarázni. Konkrétan nem tudom, de ez is egy indoka lehet a dolognak.

Nincsenek megjegyzések: