2006/01/15

roots reggae és ami mögötte van

Na hazaértem Trafoból, hazudnék, ha azt mondanám, hogy józan vagyok. Hálás köszönet az ooo-nak a piros aláhúzásokért. Na szóval, ráébredtem súlyos dolgokra és ezt le kell írnom most.
A testem a lelkem rabszolgája.
És sajnálom szegényt, mert nehéz sora van. Erre csak most jöttem rá, pedig korábban is így állt a helyzet. Cigi, pia és tök jó, mert buli van, de egy idő után azt mondod, hogy elfáradtam és nem törődsz azzal, amit tettél, hanem kipihened. De eljön egy olyan pont, hogy fáj az amit tettél. Fáj másnap a tüdőd, és olyat érzel amit korábban sosem. Na én ezt ereztem ma és ismét rágyújtottam. Bár nem tigris szofira. De még mindig iszonyatosan fáj a mellkasom és van, hogy forrón ég. Erre, csak annyit tudok mondani, hogy bocsáss meg drága egyetlen tökéletes testem, hogy így megtiporlak és kihasznállak.
Érezted már valaha, hogy a szellemed a testedtől teljesen különböző?
Na én most jöttem rá. És geci nagy bűntudatot érzek, hogy ennyire gyötröm a testem. Rájöttem, hogy gyönyörű ez a test és életképes, működik hibátlanul. Csoda, hogy ilyet kaptam. Na leragad a szemem, de ezt le kellett írnom. Jó hát én, bár nem vagyok egy skizó, de akkor is. Ezt a naplót egy évek múlva levő önmagamnak írom, így belefér a már megszokott hangnem. Jó éjt te gyalázatos és figyelj jobban a testedre, ami tökéletes és hibátlan, kérlek, hogy ne cseszd el. Köszönöm!

Nincsenek megjegyzések: