2006/03/03

igen, mert van az úgy

Na magyarázat az iménti posztra. Hát igazából nincs. Az a helyzet, hogy Metál Mánia fesztiválon voltam, és képzeld el megdöbbentem. Arról van szó, hogy ez a Therion nevű banda egy nagy lófasz – ezt úgy képzeld el ahogy mondom. Jó ittam egy két sört. De akkor is pont, hogy a szar is jobban csúszna, de mégsem. Halk koncert, nulla gitár és egyéb dübörgés. Tehát látsz a színpadon arcokat csápolni és nem érted mire verik a nyálikat, amikor gecire nem dögös, amit csinálnak. Aztán jön a billentyű szóló, és keresem a billentyűst és képzelt a tuti befutó, hogy nincs sehol... Tehát 7 ezerért Therionék azt képzelik, hogy plébekkel beszopathatják a tisztelt publikumot és tényleg. Na szóval köszi szépen, de soha többet. Ezek nullakarcsik voltak, ráadásul a senkiházi fajtából. Álmomban sem gondoltam volna, hogy ennyire nagyot csalódhatok egy bandában. És a sors fintora képzeld... Hallottam a Moonspelt, az Anathemát és a Theriont. Ebből a háromból a Moonspel jött be leginkább, úgy hogy őket eleve nem csipázom. Ezt úgy kell érteni, hogy számomra igen buta zenét játszanak. Ja és azt énekes hangja meg sem közelíti a Dark Tranqulitty énekesének a hangját. De legalább a Moonspel dübörgött, ahogy egy kibaszott rokenrolbandának kell. Szóval tőlük volt mit tanulni, a többiek torres dani féle szélhámosok voltak. Na ez volt a Metál Mánia 2006, amit én hallottam belőle.

Nincsenek megjegyzések: