2006/03/15

nincs mit

Mert ezt teszi velünk a szerelem.
Repülünk... de könnyen padlót foghatunk.
Szárnyak nélkül... zuhanunk, mint egy darab szikla,
és közben azon gondolkodunk, miért kellett leugranom?
De érted bevállalom, Sara. A zuhanást is...
Csak egyetlen ember van, aki szárnyakat ad nekem.
Te.
Eszembe jutott egy tök jó részlet a Hitch című filmből. Ja és persze Jimi Hendrix Little Wing című nótája. Tényleg ez is tök faszájos.
Vajon feltûnt már a nõknek, hogy a férfiak is szoktak elõre tervezni?
Talán azért mert izgulnak.
Nem biztosak benne, hogy mit szólnak hozzá, ha csak odamennek és bedobják, hogy "tetszel nekem!"
- Nekem tetszik.
- Teljesen igaza van.
- Nem tudhatja meg, hogy tetszik.
- Egyszer kipróbáltam.
- Ez igaz, én már többször megégettem magam.

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

Eva Mendes nagyon zsír! Ja, a film is egész jó volt.