2006/04/04

2006 a ... magyar valóság!

Pályázunk 245 ezerre – kapura, hálóra. Mobilitás internet pályázat kezelő rendszer. Működésképtelen gagyi fos. Ha én ilyet írnék, akkor
  • a suliban tuti megbuknék,
  • a megrendelő elhajtana a picsába.

  • Van egy táblázatos költségvetési beadvány, mit csatolni kell a csodálatos űrlapunkhoz. Kikötés, csak Word, vagy Excel formátumú lehet. Akkor a faszér nem pdf? Na de mindegy... Tegnap kicsit szétlőtte az agyamat a rendszer, mert kétszer is megírtam a pályázatot és egyszer sem engedte elmenteni az a fos. Mintha kifagyott volna, semmit sem reagált. Az oldalon fel van tüntetve kisbetűvel, hogy IE 5.5, vagy nagyobb verziójú böngésző szükséges a rendszer futtatásához. Gondoltam az én 1.5.0.1-es Firefoxom magasabb verziójú, annál a fosnál, ami mindenképpen igaz.

    Írtam egy levelet, amire válasz is érkezett szépen, alább ezt olvashatod.
    From: LD
    To: palyazat_at_mobilitas_dot_hu
    Subject: mentesi hiba
    Date: Mon, 3 Apr 2006 20:06:00 +0200
    X-Mailer: Sylpheed-Claws 1.9.14 (GTK+ 2.8.6; i486-pc-linux-gnu)

    Üdvözlöm!

    Az imént kíséreltem meg leadni pályázatomat a meghirdetett SPO-SE-06 kódszámmal ellátott pályázatra, de sikertelenül jártam. Minthogy első próbálkozásomkor kicsúsztam a 30 perces korlátból, amit természetesen nem azonnal, hanem később jelzett a rendszer (egy észrevétel, ha úgyis számolja az bent töltött időt, akkor figyelmeztethetne is, hogy 5 perc múlva ment, vagy hasonló). Na ezután másodszorra is megkíséreltem kitölteni és leadni a pályázatot, ekkor már 5 percenként mentettem. A végére érve szomorúan tapasztaltam, hogy a ment és kilép gombra kattintva semmit sem tett a rendszer. Ezután már csak úgy kíváncsiságból kiléptem és újra be, hogy elmenti e az újonnan felvett pályázatomat. Mert ha megvan a funkció, akkor kihasználom és akkor fektetek bele érdemi munkát, ha ténylegesen működik is, de nem sikerült.
    Kérem ellenőrizze, hogy minden rendben van e a pályázat feltöltése körül és amennyiben az lehetséges nyújtson segítséget, hogy sikeresen a végére érhessek én is a folyamatnak.

    Köszönöm!

    LD
    Íme a Válasz:
    From: "palyazat"
    To: LD
    Subject: RE: mentesi hiba
    Date: Tue, 4 Apr 2006 06:11:39 +0200
    Sender: x/y

    Tisztelt Pályázó!

    Az Internetes Pályázatkezelő Rendszer használatához legalább Microsoft Internet Explorer 5.5 verziójú böngésző szükséges (javasolt a 6.0 verzió). Ennél alacsonyabb verziójú böngésző hibás működést eredményez!!! (Az Internet Explorer verziószáma a Súgó/Névjegy menűpontban nézhető meg.)

    Mozilla és Opera (esetleg egyéb más) böngésző használata esetén nem fut a javascript, így sajnos a pályázat felvitele és mentése nem sikerül.

    Tisztelettel:

    Mobilitás Pályázati Igazgatósága

    Vajon miért nem fut az a fránya javascript?! Na de már tudom mit fogok tenni, hamarosan te is megláthatod.

    1 megjegyzés:

    Névtelen írta...

    Ehhe... :)

    A jó öreg Explorer.... Hát igen, a Firefoxot használók meg szívjanak ezerrel.
    Itt a tanulság Dani: használj Te is szuperjó Explorert, ahol minden műxik.

    Én azért maradok FF-nál.... bár van rá egy komolyabb összegem,hogy Te is :)