2006/04/02

hepibörzdéj

Na még koránt sem ért véget a hét, mert csütörtökön, egy sörre leugrottunk a Helvéciába. Amiből egy nem várt találkozást követően reggelig tartó Ráday klub buli lett. Na hát adtunk a dolognak keményen. Pénteken pihenést terveztem, de B szakdolgozat leadását megünnepelvén összejött egy szolidabb társaság a Jekyll & Hydeban, amiből aztán szimpla szóda lett, és G. Szóval akkor is sikerült az első járatok egyikét megcsípni.
Te milyen gyakran használod az éjszakai járatokat Pesten? Vagy olyan otthon ülős vagy, akiről egy szer réges-régen hallottam egy történetet, de nem hittem el, hogy ilyen van...!
Tegnap április első napja, vagy úgy is mondhatnám, hogy az áprilisi születésnapi forgatagot megnyitó T születés nap volt. Szolid megasztár néző mulatság, amin már vajmi kevés hangsúly volt. Ez egy igazi, kellemes születésnapi összejövetel volt. Bár táncoltunk is, és furcsa mód talán többet, mint egy erezd el a hajam házi buliban. És énekeltünk is, szintén az ünnepeltnek, aki fél óránként bőgött, és ettől olyan aranyos volt. Ilyen őszinte születésnapi összejövetelen nem is tudom mikor voltam. Basztunk a protokollra, nem az volt a lényeg. Ami számított talán, hogy együtt voltunk és ünnepeltük ezt az együttlétet. Ettől volt talán különleges ez. Szeretném egyszer én is ezt átélni.
Még egyszer. Boldog születés napot Tomi!
De a hónapnak még nincs vége, szóval készüljetek, mert következik S, aztán egy napon a Tvel én. Ja és még két Masszív koncertre is számítsatok áprilisban!

Nincsenek megjegyzések: