2006/04/28

senkivok

A minap képzeld szakadt az eső. Mi meg Óbudán vizsgázni voltunk és durván ronggyá áztunk volna, ha egy távos hallgató nem ajánlja fel, hogy a városba megy eldob minket. Hát én lehidaltam! Vannak még ilyen emberek?!
„Én nem festhetem át neked az eget,
De építek egy utat, és elhordom a hegyet.
Ó,Igen,igen, igen.”

...oh most már van miért élni... csak nehogy Tokaj hegy legyen az könyörgöm...
Megkezdődött a tíz után nagy sikerű Masszív sláger szlovák nyelvre fordítása. Egyenlőre meg a szótagszám egyensúlyba hozásával küzd A, de lelkesek vagyunk és meg csináljuk.
Po ďesiatej
večer človek už netúži po vodu
lebo keď sa slávnostne oblečie
potrebuje jeden pohár chlastu
Képzeld a legutóbbi próbán regit is sikerült játszanunk, hát durván sok oldalúak vagyunk. Én amúgy egy két számot bevállalnék regi stílusban. Annál érzékenyebb dinamikájú pengetést nem sok helyen talál az ember. Jó hát blúzt is játszanék, de hát az nehezen férne be a banda arculatába. Bár már készül egy nóta, ami kőkemény blúz alapokra épül lefedve jól ska ritmikával... hát legyen ötlet végigcsinálni. Ja és mondtam már, hogy megvan a jegyem az Eric Clapton koncertre?! Ismét köszönöm ezt a hatalmas születésnapi ajándékot.

Képzeld írt a szalagavatós táncpartnerem, hát meg az a lány akivel fogalmam sincs, hogy miként tudtunk olyan közel kerülni egymáshoz úgy, hogy semmi nemiség nem volt köztünk. Fura dolog ez... Valakit szeretsz és megosztod vele az ágyad is, a másikat meg ugyanúgy szereted és mégsem történik semmi köztetek. Van ennek így értelme?!
Néha egy idegen is jobb a magánynál

Lekéstelek a Razziában,
De folytatnom kell a rohanást,
Elötted jártam a Tilos az Á-ban,
Sikerült elkerülnünk egymást.
Elmentél a fogadásra nélkülem
Ma este is, a premier után.
Mondtad nekik, nem vagyok itthon.
Tudták, hogy hazudsz, tudták, hogy muszáj.

Rossz férfi vagyok, de mégis jobb sok lánynál.
Néha egy idegen is jobb a magánynál.

A tévénél ülök, töltök egy italt.
A sok zsenit, magamat is unom.
Lehet, hogy leugrok valahová,
Hogy ne kelljen egyedül innom.
Pár szó, régi meccsek, nők, autók,
Városok, ahová nem jutok el.
Miért élek veled? I love you so.
Amiről a barátom énekel.

Rossz férfi vagyok, de mégis jobb sok lánynál.
Néha egy idegen is jobb a magánynál.

Tessék itt maradtam neked, mint ez a dal.
Ahol senki sem ad, csak elvesz.
Ebben a korcs, kövér városban,
Ahol senki sem tud semmilyen nyelvet.
Ha ma is előbb érek haza nálad,
Mintha mélyen aludnék, úgy teszek.
Hallgatom, hogy leveted ruhádat,
S helyettem a párnát öleled.

Rossz férfi vagyok, de mégis jobb sok lánynál.
Akinek néha egy idegen is jobb a magánynál.

Zene: Póka Egon, Tóth János Rudolf, Tátrai Tibor

Nincsenek megjegyzések: