2006/04/06

magamadom

A minap vetítettek egy filmet a tévében, Alec Baldwin, Kim Basinger és Michael Madsen szereplésével. Nem akartam róla írni, de ha már felmerült a neve, megemlítem. Hogy az én, de inkább a nálam picit idősebb generációnak meghatározó női alakja Kim Basinger persze ez az én véleményem, de nekem mindenképpen egy kultusznő képében tetszeleg, mint afféle Helga. Na vissza a témához. A film után kaptam egy üzenetet Stől.
Michael Madsen!! remélem te is olyan hatással leszel az igazi nőkre mint ez az igazi pasi..
Hehe! Először azt hittem másnak akarta küldeni és csak véletlenből küldte nekem. Aztán rájöttem, hogy ez nem valószínű, mert volt korábban szó róla, hogy férfias meg minden. Szóval Ő bejön a nőknek. Meg ismerek olyan nőt akinek Quentin is bejön, pedig Ő tini szavakkal élve eléggé béna, de pont ezért találja Ő szekszinek. Na, de Nikolas Caget preferáló lánynak eddig nem igazán találkoztam, De hála égnek, már volt szerencsém olyanhoz, aki nem csipázza a dzsonideppet.

Na de ami a lényeg, hogy tök jól esett ez az üzi, feldobott. Van pár nő, aki lát valami jövőt, amit én még egyáltalán nem... Amit én látok, hogy jelen pillanatban mindenki bejön valakinek, csak én nem – na meg a Nikolas cage sem, de azért Ő biztos valami bombázóval fut most is. hehe
„Látom, hogy elsuhan, felettem egy madár, tátongó szívében szöges drót, csőrében szalmaszál.”
Ez szólt éppen, gondoltam megosztom... Na írnám tovább is, de mit számítana? Hallgasd meg inkább, én azt mondom – azt vagy érzed, vagy nem – engem különösebben nem érdekel. Quimbytől a Kilégzés a préda, mint már annyiszor.

A lényeg, hogy szurkolj te is, hogy a Budapesten a vízállás 645 cm alá menjen. Ha ez teljesül, akkor kinyit a hajó és két Masszív koncertre invitálhatlak meg. Új szám érkezik sebesen, szóval hidd el, megéri szurkolni és még azt is elárulom, hogy ilyen cefet szólót nem látott még a ska világ. Mert most odateszem. Pici köszönet érte Tnek is, ha Ő nincs, nem nyitja fel a szemem a katarzis felé vezető útra.

Nincsenek megjegyzések: