2006/04/02

késői találkozás

Ez a hét sem volt semmi... Nézzük sorba. Kedden Schmidt Vera koncerten jártam a gödörben. Az előzenekar az OgiOneMan volt. A zenei élményről csak annyit, hogy mindkét fellépő nagyszerű, hangulatos muzsikával színezte meg a jelenlevők estéjét. Egyedül mentem, mint hallottam később ez úgy tűnt, hogy zokon vettem, pedig pont ellenkezőleg. Így tudtam a legjobban érezni magam. Ahogy egymagam söröztem az asztalomnál, gondoltam hasznosítom magam és kitaláltam, hogy jegyzetet készítek az eseményektől.

Az előzenekar beállására éreztem, épp egy Fender Telacasteren végzett a srác húrcserét. Vicces volt látni, hogy van nála fogó meg minden ilyesmi. Később a keverőből szólt a muzsika, ami meglepő módon reggie zene volt, pontosan Bob Marley koncert felvételek, és a sort a No Woman No Cry című nóta indította. Olyan régi Gesaroll érzést keltett, ahogy az egyes társaságok asztaloknál ülnek és várják a buli kezdetét. V lazán volt öltözve, zöld gyakorló szerű nadrág és egyszerű fekete felső. Ja a papír és toll párost a ruhatáros lánytól kölcsönöztem, külön köszönet ezért neki. Vicces volt mert tök üres volt a ruhatár, azt gondoltam ne kornyadozzon ott az a helyes lány, leteszem a kabátom, rámosolygok és akkor talán feldobódik egy picit. Így szert tettem az egyes számra. később kiderült, hogy összesen két kabát került leadásra. Egy helyes párocskát meginvitáltam az asztalomhoz, amikor feltűnt, hogy hely vadászatban vannak, így asztaltársaságom is került. Elmentek rendelni, ekkor egy srác érthetetlen logikával nem a széket lökte arrébb, amikor elment az asztal mellet, hanem az asztalt, persze borult a majd frissen csapot söröm. Vicces volt, mert addigi csendes magányomból egy csapásra kalandok sorozata kerekedett. Persze kaptam egy új sört, aminek újra tudtam örülni. egy sört kétszer kap meg az ember, az olyan érdekes érzés.

V nagyon kellemes természet és az az igazán aranyos, bájos lány. Jó ilyet a színpadon látni. Félénken és izgulósan, de a legnagyobb átéléssel szóltak a dalok. Összefoglalva egy gyönyörű lány, csillogó hanggal és kellemes hangulatú muzsikával lekötötte a közönséget. Ami érdekes volt, hogy nem tegezte a közönséget, padig pár hónappal fiatalabb nálam csupán, és pont az ilyen apróságok miatt volt ary. A koncert után beindult a társasági élet, ahogy az lenni szokott. Jómagam is diskuráltam néhány gitárossal és egyéb érdekes emberrel. A lényegesebbeket megemlíteném, úgy időrendben. Megint beszélgetésbe keveredtem Tvel, aki kivételesen most megismert és emlékezett rám korábbról. - Hú ez már valami. Aztán szakmai kérdésem követően, megtudtam, hogy mi kell ahhoz, hogy az Otthontalanság otthona gitárszólója úgy szóljon, ahogy annak kell. Köszönet érte Tnek, mert bejött és cefet jól szól. később Vnak is gratuláltam és ajándék gyanánt kértem tőle egy ereklyét, nem árulom el mi az, mert akkor esély van rá, hogy lelövöm a meglepetést és azt nem szeretném. Amikor éjfél felé megindultam hazafelé a pultnál tettem egy kört, amikor kidobtam a korsom elém ugrott egy lány, akiről meg voltam győződve, hogy aznap este találkozni fogunk, hiába mondta, hogy nem jön le. K volt az, akivel személyesen még sosem találkoztam, viszont cset és iwiw és persze a kezdet, a blog által (meg)ismerkedtem vele. Szóval egy órát ott maradtam, hogy dumáljunk, ha már végre találkoztunk. Ennek nagyon örültem. Szóval ez az este kivételesen kellemesen telt.
...folytatása következik...

Nincsenek megjegyzések: