2006/04/22

Elizabethtown

Szóhoz se jutok, hát nem butaság... Annyira megteltem érzésekkel, hogy nem tudok mit mondani és késztetést érzek arra, hogy írjak. Csak ülök mindenféle gondolat kavarog a fejembe és könnyűnek érzem magam, a tucatnyi érzés közepén. Most már teljesen biztos vagyok benne, hogy az életem legtöbb és teljesebb történetei mellett egyszerűen csak elsétáltam. Persze vannak olyanok is amiket felfedeztem.
Egyetlen igazi kudarc… sem amiatt történt, mert vágytak rá.
A Brit Különleges Légierő mottója: "Akik kockáztatnak, nyernek."
Egyetlen apró zöld szőlőhajtás képes átnőni a betonon.
Az észak atlanti lazac véresre verekszi magát... hogy az árral szemben több száz mérföldre eljusson... mindezzel egyetlen célja van: a szex, természetesen.
És egyúttal... az élet.

Természetesen egy filmből idéztem. Kedvesem egy újabb filmjét volt szerencsém megtekinteni. Ne mosolyogj, ...bár mosolyogj csak biztosan jól áll. Mindenkinek jól áll egy önfeledt mosoly az arcán és mindenkire rá is fér amióta világ a világ. És hidd el nekem, hogy lesz Ő még az én kedvesem... ha nem is pont ő lesz az, de azért mi tudni fogjuk, hogy valójában ki más is lehetne...

Nincsenek megjegyzések: