2005/05/12

hát minek is nevezzem

Szia!

Nem használsz levelező klienst?
Ne a webről levelezz, mert drága és jóbb, ha offline is tudod
böngészni a leveleidet. Nem?

Egyébiránt, azér ne fordulj 180 fokot és XP alatt is használj, ahol
tudsz szabad szofvert. Tudod, Mozilla Firefox böndésző,
Mozilla Thunderbird levelező. Ezek nagyon jó programok és ha még nem
tudnád a számítástechnika szabványokra épül - ezek az RFC-k.
Ezek az RFC hivatottak mindenhol örködni az anachia felett, gondolj csak
bele, mi lenne a wilághálón, ha mindenki kedvére kódolna és mindenféle
"házi" levelezővel küldenék a leveleket! Nem lenne olyan levelező, ami
biztosan meg tudná jeleníteni az emaileket. Pedig ez csak egy egyszerü
levél... Szóval jó, ha tudod, hogy az M$ magasról szarik az RFC-kre.
Ezért van az, hogy az IE webböngésző egy szabványos oldalt hibásan
jelenít meg, míg egy Mozilla vagy Firefox nem.

Egy próbát megér! Ráadásul a vírusok sem rájuk vannak kihegyezve, így
valamennyivel nagyobb biztosnágot nyújtanak a világhálón!

Ja és írjál tárgyat a leveleknek...ezt még egy windozosnak is tudnia
kell. Tudod itt könnyen eluralkodik a káosz. Na meg a válasz
idézettel funkció is hasznos, mert akkor látom, hogy mire válaszolsz!

> Egyébként nem gondoltam volna, hogy a Verával ilyen komolyan gondolod!

Mit hittél? Érdekelne, mit értesz ez alatt, eként, hogy "ennyire
komolyan" gondolom, azt nem tudom. Én nem fantáziálok ilyeneken...
Találkoztunk, jól éreztem magam vele. Mint nő, sem elhanyagolható, mit
mondjak még! :) hát démonka...

> Elég sokszor lekezelted!

Nem foghatom, amiket beszélsz. Komolyan nem tudom?
A szinjátszóban még én bántam vele a legemberségesebben, de minthogy
nem fejezhettem ki, hogy mennyire kelendő, így inkább távol tartottam
magamtól - persze, amennyire tudtam! ;) ez nem mindig sikerült...
Azér nem tudom, hogy ha ártatlanúl bele mentem volna a játékokba,
mit szóltál volna? Nem akartam bonyodalmakat! Magamnak sem kísértést
és neked sem okot arra, hogy rosszúl érezd magad miatta, netán
zavarjon - örültem, hogy jól érezted magad vele, mert te sokkal
fontosabb voltál, mint ő vagy én!

Nem hiszem, hogy úgy kellett volna lenni a szelidi kirándulásnak, hogy
egyértelmüen tudtotokra hozom - elötted az övére, hogy tudom is én
milyen jó csaj és tökre izgató, és ha nem lenne a Niki akkor tudom
is én mi történne... Ez nem ildomos! És nem is volt így bennem!

Na ebbe jól belementem! :)

Te is és Ő is bombasztikusan vonzó nő számomra!
Hú miket beszélek it! :)
Noha nem hasonlítotok egymásra...vagy ühüm, lehet csak még
nem tapasztaltam - tudom mi a hasonlóság! :)

> Úgy látszik, ő is kezd felnőni. És ami igaz
> az igaz, nem rossz parti!

Az elejét értem, a második rész némi magyarázatra szorúl! Nem?
Az nagy szerepet játszik a megítélésében, hogy valóban kezd felnőni!

> Hát hallod tudsz meglepetéseket okozni! Hogy került az oldaladra Ocsir
> bő? Miért tetted fel?

Rátaláltam a neten a képére - én nem tudom, ki ő, mi ő!
Mutattad a képét, de nem hallottam róla semmit!
Viszont, amikor rátaláltam a neten a képére, egyből átvillant
az agyamon, hogy egy jó kezdőkép lehetne az oldalamra.
Persze ez változtatható, szóval nem a "logo"-ja az oldalamnak.
Ha szeretnéd leveszem, de akkor kérek javaslatokat, hogy
kit/mit tegyek a helyére...? Szerintem egy olyan hangulatot
ad az oldalnak és a látogatónak, ami nem mindennapi!
Nem szokványos és talán egy idegenben is ébreszt ösztönös,
rég elfeledett tudást, érzéseket...

> Miért kell őt mutogatni?

Kötekxel csaj? :)

> De ez az egyszerű ember
> nem arra született, hogy mutogassák!

A templomokat azért építették, hogy késöbb az utókor pénzért
látogathassa a szent, emberek történetét őrző termeit?
Vagy a várak, ahová te is szívesen ellátogatsz...
Milyen, hogy a látogatók turnusokban mosolyogva jégkrémmel a szájukban
lépkednek olyan földön, ahol azelött vérrel áztatták a földet!

Az arab világban most volt a dossziéban, hogy nem kérnek pénzt
a vár látogatásért, mert az tiszteletlenség lenne a múlt elött!
És kik ők? Azok a vadak, akiket minden bizonnyal a te családod is
elítél és mindenki a környezetedben...
És miért? Mert szeretik a hazájukat és nem hunyászkodnak meg
holmi aprópénzér! Vesszen Amerika én az mondom!
És nem érdekel, hogy ki mit mond az üvegkalitkával a fején...

Találkoztam ma a barátnőddel és az Edinával! A barátnőd
akinek nővér az édesanyja. Nem jut eszembe a neve! Elnézést
érte! Mondták, hogy milyen szutyok a helyzetetek.

Megértem és együttérzek, de tessék megharcolni azért ami
titeket megillet! Ki az utcára és tiltakozni ez ellen
a rend ellen, mert ez vicc ami itt folyik.
Mondtam is, hogy ha kimentek az utcár, az életekre állok és
megírom a petíciótokat, amit benyújthattok a köztársosági
elnöknek! Ők benne voltak! De úgysem vettek komolyan!

Rajtatok múlik, akinek tele a zsabe nem fog háborogni,
mert a szomszédai éheznek. Kinéz az ablakon és elégedetten
nyugtázza, rendben a kerítés a helyén van...

Nincsenek megjegyzések: