2005/05/22

lányok szemében úszom el

Mehetek több irányba is, de melyik a jó irány... Állok az úton zuhog és kurvára nem tudom, hogy merre indújak. A tét nem a megérkezés. A játék önmagamra megy. Az aki voltam elindult, az aki vagyok megtalálta az elágazást. De merre mennyek és kivé leszek? Mit szeretnék? Mi hozza ki belőlem a legtöbbet?

Szakadék tátong az én és a magam között! Talán hallomásból ismerik egymást. Össze kell hozi őket, mert csak így térhetek haza. Addig idegen bőrben, idegen érzések keverednek a saját gondolataimmal - ám de ki a megmondhatója, hogy mi az idegen és mi a saját?
It's only when I loose my self.
Lehet, hogy egy kibaszott kettészakadt személyiség vagyok, aki ápolásra szorul! Vagy...
Gyerek vagyok és utcákon át szaladok
Gyerek vagyok és lányok szemében úszom el
és nem vagyok, ha nem kapok szerepet
Ebben a filmben csak magamat játszom el
Ez a város gyönyörű
Ezek a lányok szépek
Ez a város gyönyörű
Fáj, hogy részekben élek
Na ez igazán találó! Mi lenne velem, ha nem gondolkodnék... Ami szép, csak azér' szép, mert van agyam és jó helyen jó időben teszem be az üres részbe. Persze vannak nem szokványos dolgok... Az olyan könnyen jön - könnyen megy kategoria. Vagy én nem értem, hogy mi van körülöttem. Mintha nem is ebben a világban élnék. Az emberek, napról napra változnak, nyílnak ki elöttem és csak kapkodom a fejem, hogy ilyenek vannak? Minden olyan ... - na erre nem fogok szavakat találni. Felpörgött minden, talán én is.
Állítsátok meg a Földet, ki akarok szálni...

Nincsenek megjegyzések: