2005/05/31

lehet az idő teszi

Eléggé fáradt vagyok! Betettem egy kis VHK-t, aztán rájöttem, hogy még annál is fáradtab vagyok. Nyugira van szükségem. Lássuk csak, mi jöhet számításba... Á már meg is van! És szól egy kellemes muzsika. Gary Moore, Ballads & Blues lemeze 1982-ből. Hú ez vicces, akkor születtem. Most ez nagyon telitalálat. Az ilyen kitűnő választásoknak nagyon tudok örülni. Nem mindig sikerül. Mostanában feszült vagyok vagy mi... magam sem tudom mi lehet, de észrevettem magamon. Biztos menstruálok, vagy tudom is én mi! Tegnap faképnél hagytam az arcokat suli után, mert rühellem a tökölést és semmi sem történt, csak ment a basztatás, ami jó egy ideig, de előrébb nem jut az ember vele. Arrol volt szó, hogy tanulunk. Ma régen nem érzett fizikai késztetést éreztem, hogy pusztitsak. Jó lett volna lerombolni az egyit srác testet. De most, hogy visszagondolok, annyira szánalmas, hogy nem is foglalkozom vele. Fura ez, akkor azt hittem szétbasz az az ideg, most meg elfogadom, hogy ha valaki telibekurt fasz, akkor az az és felesleges bármit is kezdeni vele. A sors fintora, hogy késöbb én adtam neki pézsét... hehe ez azér' vicces. Azt mondjuk nem bánom. De azutolsó pézsémet is odaadtam annak, aki pár 1 órával korábban felbaszta az agyam. Hát minek is nevezzem ezt a szitut...

Nincsenek megjegyzések: