2005/05/22

kaptam egy puszit

Na kicsit könnyedebb dolog jutott eszembe. A WestBalkán-ba kötöttünk ki, hogy táncoljunk egy jót. Gyömbéres sör - ezzel állítja a falhoz a csaposokat. A lánynak elmagyaráztam persze illedelmesen és véletlenül se lekezelően, hogy elösször a hűtőből vegyen ki egy kis üveges Kinley-t. Ekkor megértette, hogy mit értünk gyömbéres sörön. De valamiért mégis csapolni akarta a korsóba a sört, ekkor leállítottam és kértem, hogy elösször a 2 deci gyömbért öntse a pohárba és csak azután csapolja rá a sört. Meg is indokoltam neki helyben, hogy így egyszerübb és tuti, hogy belefér a belevaló. A lány megfogadta a tanácsot, az elnézést hogy beleszólok, csak gondoltam segítek mondatra, pedig elfogadó tekintet volt az arcán. Ekkor balra néztem szépemre és tágranyílt szemmel rámmosolydott és adott a bal orcámra egy jó nagy cuppanós csókot. Jól esett! Tényleg, lehet azért kaptam, mert gáláns voltam és ráadásul önmagam... hát nem tudom... de jó volt és ez bőven elég.
- Persze jól zavarba is jöttem, nem tudtam hova tenni a dolgot! De sebaj, én már csak ilyen vagyok...
Valmi vicces megjegyzést tett rám, amire én nem tudtam mást mondani, csak hogy számoly háromig és zavarba jövök - persze ez viccből volt. Hát jól kiszurtam magammal. Mélyen a szemembe nézett és hihetetlen lassan számolni kezdett háromig, kettőnél elnéztem, majd visszafordultam kettőtől ujra kezdte. Háromnál aztán végképp kész voltam, gyorsan fölpattantam és magyarázatként hozzáfűztem, hogy hozok egy fröccsöt. Eléggé vicces volt!

Nincsenek megjegyzések: