2005/05/21

valami másként történt meg

Múlthét péntek óta nem írtam semmit! Most szombat van, egy buliból jövök - reggel! Kissé fáradt vagyok... De ezt le kell írnom, mert annyira "fasza".

Péntek óta valami megváltozott bennem! Másként viszonyulok a nőkhöz, teljesen másként. Talán megértettem azt, amit egy barátom mondott egyszer nekem.
Ha egy nőt meg akarsz baszni, akkor bazd meg, ha egy nőt szeretni akarsz komolyabban, akkor szeresd, de ezt a kettőt sosem szabad összekeverni - mindig tisztázd magadba, hogy mi az, amit szeretnél.
Találkoztam egy lánnyal, aki segített megérteni ezt a dolgot. Nem is tudom mikor éreztem így utoljára lány iránt. Odáig jutottam, hogy az utcán sétálva keresem és, ha meglátok valamit, amiről mesélt, akkor rá gondolok. És ez tök jó! Jó mert nem vagyok belé szerelmes (még). Jó mert eszeveszetten jól táncol! :) Intellektuális, megérti amit mondok és őszinte...
Így leírva - ideális nő! Komolyan mondom, hogy az lep meg, hogy tényleg olyasmi a helyzet. És ez nagyon kizökkentett a mostani valóságom medréből. Ha együt vagyunk tudom, hogy kapok valami értékeset, pont azt ami összeköt minket, mert én is adok neki és azért találkozik velem. A szépséghibája a dolognak, hogy természetesen van egy barátja, akivel nem tudja megértetni önmagát igazán mély dolgokkal kapcsolatban. Tehát ezt figyelmen kívűl hagyom és eddig Ő sem erőltette, hogy tudjam hol a helyem. Szóval igazán furán érzem magam! Végre egy lány, aki egyidős velem, okos, szép és nem az a célom, hogy megdugjam! Ez mámorító érzés. És elképesztően táncol. Táncoltam vele, bár nem olyan zenére, ami kimondottan az én táncstílusomhoz passzolna, de táncoltunk. Vicces volt, mert olyakor tényleg csak álltam és táltott szájjal figyeltem, hogy mit csinál a testével, hú észeveszejtő volt. És velem jött a buliba! Tök büszke vagyok rá, hogy egyáltalán egy ilyen lány szóba áll velem. De méghogy szóba, még bátorított is. Tekerte a gyönyörű szép testét és kacéran hívogatot közel magához, hogy eggyütt tekerjük, amink van. Ha belegondolok is olyan, mint ha csak álmodtam vólna. Mint mindig a nagy szerencsém, amikor kezdtünk belemelegedni a táncba, el kellett mennie egy barátnőjét vigasztalni, pasi ügy szaga volt a dolognak. Meg a lány eléggé elveszett volt pesten, ha velünk jött volna bulizni tuti, hogy nem történik vele semmi baj. Na szóval el kellett mennie és a nagy rohanásban nálam maradt a tárcája... Felemelő érzés arra gondolni, hogy van nálam valami, ami az övé. Kétszer találkoztunk és teljes bizalommal mondta telefonba, hogy majd valamikor összefutunk és akkor vissza tudom adni. Természetesen nem nyitottam ki a tárcát, bár marhára izgatja a fantáziám, hogy mi lehet benne. Imádnám, ha egy kép lenne róla benne, de minthogy ami szent és tabu, az tabu, így nem fogyok hozzá nyúlni sem, csak amikor amikor visszaadom. aztán, miután elment jött a másik polus, a fizika. Yvett személyében testesül meg a fizika. Semmit nem jelent, hogy velem vagy épp mással van. Ezt a vonalat egyszer és mindenkorra lezárnám, mert nem látom értelmét. Na megyek aludni, mert elmosodik a monitor és így igazán tré gépelni. Szóval ez a lány a top, az fix!Mindig is vágyam volt, hogy egyszer egy magas nővel legyek és Ő magas, de ez a táncnál egyáltalán nem zavaró. A magassága az utcán kissé frusztrál, de annyira nem magas, csak nekem jön le így. A magasságából kifolyólag olyan combja van, hogy élmaim netovábbja, Na piihenny te is naplóm!

Nincsenek megjegyzések: