2005/07/21

boldog névnapot

Meglepett ma a leveles ládám, de elötte a telefonom. Ugyanis megtudtam, hogy ma van a névnapom. Cucka írt levelet, de ő a napló miatt írt. Egyre több ismerősömről derül ki, hogy olvassa soraimat. Puff ezt nem gondoltam volna. Sanyitól tudtam meg, hogy Gábor olvassa, mondjuk neki egyszer elhintettem a dolgot, ahogy a Nuclernek is. Azt ír Eszti, hogy a Wivytől hallott a naplóról. Hehe, ez igazán mókás dolog. Aztán Eszti hozzá illő módon aggodalmának hangot is adott egy levélben. Ami aztán tényleg jól esett. Szóval ez egy ritka szép nap. Este, úgy néz ki megyünk a zépébe megünnepelni a névnapomat. Ki tudja, mit hoz még a mai nap. Ja az sms-t Filip küldte, ez volt az első meglepetés a mai napon. Aztán a "Romboló" is küldött mailt. Ja és csodák csodájára, hogy tényleg jól érezzem magam kaptam egy levelet Nikitől is. Hát emelem kalapom, ezt olvasd el!
Subject: Szia!
Date: Thu, 21 Jul 2005 08:21:32 +0200 (CEST)

Kedves Dani!

Isten éltessen sokáig Névnapod alkalmából.
És a Ricsinek is szeretnék boldog születésnapot kívánni!
(ha jól tudom, nem rég volt) :)
Üdvózlöm az egész családot!

Niki
Ennyire futotta. Sebaj, mert Romboló levelét olvastam el ezután és így az feloldotta ezt a hogy is felyezzem ki magam ... határtalan meglepetést. Több mint két hónapja írtam neki, amire nem válaszolt, azt most, hogy sípolt a naptára - eszébe jutottam. pff eszem fasszom megáll 'HáU' Szerinted igénylem az efajta protokollt... Nem válaszolok, mert rossz a modorom! hehe Van az úgy, hogy nincs sehogy sem, mert nem is kell, hogy legyen bárhogy is. hehe ezt jól kiforgattam.

Nincsenek megjegyzések: