2005/07/01

Ott ahol zúg az a négy folyó

Ott voltam... azon a vidéken, amiről már rengetegszer álmodoztam. Wass Albert elvitt oda, de ezt nem gondoltam volna. Az az érzés, a határtalanság, a mindennel való egyé válás - egy komplex beteljesülés erzése. Nem kiváltható, és nem is kell kiváltani. "Székely", mátol többet jelent ez a szó annál, hogy csupán egy szó. Amit láttam, azt mindenki lássa. Amit éreztem, érezze úgy mindenki. De ha úgy van, hogy valaki ezt nem akarja, akkor az ne döntsön a sorsuk felöl. Én döntöttem és még sokszor dönteni is fogok. Egy másik élet mellett, egy szebb, teljesebb, tisztább élet mellett. Ahol nem számít, hogy egy senkiházi mit gondol, mert nem az a lényeg, hogy mi az ami fáj. Annyi szép van, hogy eszed ágában sincs a rosszra gondolni. Ha elhagyott a szerelmed menny el Székelyföldre, ülj le, beszélgess egy családdal és gyere rá, hogy semmi értelme annak, amit ezidáig tettél. Ez a gyönyörűség. A társaság nagyszerű volt. Pityu nagy király, bár megtudhatnám, hogy csinálja, ezt a pempót. Az ideálist látni ráébreszt arra, hogyha teljesen rossz irányt követsz. Annyi inger ért öt nap alatt, hogy elmondani sem tudom. Köszönöm, hogy ott lehettem.

Nincsenek megjegyzések: