2005/07/14

szép a szemed

Felszálltam tegnap a 31esre és leültem középtályt, a csukló elotti középtályt. a kerék feletti ülésen, mivel az kijjebb van láttam, hogy egy lány űl. Szép szemekkel. Nézni kezdtem. Ő is észrevett. Összenéztünk párszor, aztán hosszabban is. Amikor leszáltunk Ő sietett, de amikor rágyújtott megelőztem. Aztán én is rágyújtottam, visszaelőzött. a hév felöli lejáraton ment le az aluljáróba, én a villamos oldalán. Amint kiértem a nagy teremhez, elhúzott elöttem. /hehe/ Elöttem ment, de leállította egy ilyen lapkitöltős néni. A metró bejáratában állva biztos voltam benne, hogy Ő is ide fog jönni elszívni a cigijét. Úgy lett. Megállt velem szemben és rámnézett. Odaléptem és mondtam
- Nem zaklatásból, de gyönyörű szép szemeid vannak és ami szép azt meg kell becsülni...
Erre elmosolyodott és megköszönte. Aztán kilépett a tömegből a brátnője, aki teljesen lefoglalta egyből a figyelmét. Kissé távolodtam, aztán szépen teljesen kiléptem a gyűrűjéből. Hát ez történt!

Nincsenek megjegyzések: