2005/07/06

szandi

Egy durva este utan félig kipihenten gondoltam írok pár sort. Elektró tanulás helyett tökéletes időtöltés ez. Tegnap eső, depresszió koncert meg minden. Jó volt. Sanyi Ágija világra hozott egy kis embert, akit mi késöbb Virág Emese néven fogunk szólitani. Mégegyszer gralula nekik és még sok sok olyen ajándékot adjanak egymásnak. A zépében egész jó volt, mondjuk szerintem az a nem kevés mennyiségü viszki emelte a dolog hangulatát. Nem tiszta minden, hogy pontosan miként is történt, de megszolított két lány minket. Tomit és engen. Aztán dumáltunk velük, meghallgatást tartottam az alakuló bandámba és vokálnak működőképesnek bizonyultak. hehe Aztán már csak az egyik lánnyal beszélgettem. Aztán így együtt voltunk és kész. Kiderült, hogy nincs ellenére a társoságom. Bármit kérdeztem tőle ill. utaltam, az őt nem zavarta. Ha öszinte lennék magammal, azt mondhatnám, hogy tetszettem neki és odalett értem. Aztán eine pohon: 15 éves, meg Gödön lakik. És 15 perce van az indulásig mert el kell érnie a vonatot. Szóval ez úgy összejött. Ekkor bárminemű, fiú nyomulásról letettem, mert abban semmi sem lett volna jó. Ha netán megcsókolom. Persze tök jó lett volna, de most az neki is és nekem is fajó szitu. Sebaj! Elérhetőség csere meg minden. Egyébként igazán szép lány. Olyan szomorú nagy szemei vannak, de emellett szép a mosolya, tehát udítő ránézni. Hosszú sötétbarna haja van és egésszében tökre rendben van a lány. Nem az a pláza szépség, de egy kis odafigyeléssel bálkirálynő simán lehetne. Szóval, ha egyidős lenne velem fix, hogy nem állt volna szóba egy magamfajta alakkal. Ma smsváltást követően kiderült, hogy gáz van, szobafogság meg ilyesmi, tehát ezzel úgy is vehetjük, hogy vége a történetnek. Pedig egy pillanatra tök jól éreztem magam. De talán jó ez így. Fiatal meg minden, bár nem gondoltam volna, hogy ennyi. De mostmár mindegy. Nem tudom, hogy jó e ha utánna megyek teszem azt felhívom. A géptöl is eltiltották, szóval ez az egyetlen csatorna, amin tudok vele érintkezni. De az is lehet, hogy ez blöff és így kialudta magát és rájött, hogy nem is vagyok annyira szimpatikus neki. Ezt lehet megkérdezem. Bár nem igen számít. Csak jó tisztán látni a dolgokat. Hát én egy nagyon jó szériában levő pasi vagyok. Azt hiszem, ez helytálló megállapítása a valónak. Egyszer csak összejön valami...

Nincsenek megjegyzések: