2005/07/07

S T O P

Tanácsot kértem és kaptam is. Be kell látni, hogy fiatalabb nem leszek és van mögöttem pár év. És vicces de vannak pályák, ahonnan kiöregedtem. Sosem gondoltam volna, hogy ilyen szituba is kerülhetek. És látod mégis. De nyár van! Ja és ez most igen esős évszaknak fest, úgyhogy eső elött köpönyeg. Mit mondjak, fura ez. Ahogy közeledem mostanában a nőkhöz magam is meglepődöm rajta. Az az ugyis mindegy felfogás jellemzi az egészet. Ahogy Caufild mondta, hogy az ember addig húz egy lányt, amíg le nem húzza a bugyiját nem igazán jellemző rám mostanság. Pedig régen nem ilyen voltam. Fura ez vagy egy dal is erről szól, már elmúltam 20 még nem vagyok 40, tudom, hogy kell gyöztesnek lenni, de nincsen hozzá kedvem. Biza teljesen leszerom, hogy most lefekszem azzal a lánnyal vagy sem. Mert ha le is fekszem vele, attol se lesz semmi sem jobb, legfeljebb elmondhatom, hogy egy jót tugtam tegnap éjjel, de minthogy úriember vagyok és nem beszélek ilyen dolgokról ezért azt sem teszem, innentől kezdve csak a személyes élményt kapnám. Amit úgy látom így nem vagyok rest megvonni magamtól. hehe Lehet büntibe állítottam magamat. Szerintem valami szerelemre várok, vágyom. És azér vagyok ilyen közömbös. Biztosan jönne a tűz, ha valami mesezajlásba kerülnék. Jó is az. De most kéne élnem azt mondják. Ehelyett én következetesen nem bonyolodok semmilyen kalandba. Hát ezt magyarázza meg nekem valaki. Mondjuk egy gyönyörű korombeli lánnyal már biztosan nem lennék ennyire közönbos. Pff álmodj tovább! De azér sokat bókoltam Szandinak és az jó. Vicces volt, amikor mondtam, hogy az ilyen lányoknak van pasijuk és ő mosolyogva kihangsúlyozta, hogy de neki nincs. És így kivárt, meg nézett hozzá érdekesen, hogy tudd, hogy értsd helyzetet teremtsen vele. Tehat úgy is vehetjük, hogy lámer fasz voltam amilyert nem szolgaltam ki az igényeit, ha fogalmazhatok így. Sebaj! Ha ő megkeres akkor beszélünk, de én kimondottan nem "hajtok" rá, tehát virág és ilylen mélyre ható dolgok felejtve. Na jó éjt!

Nincsenek megjegyzések: