2005/07/14

New York

Kedd este, eső meg a szokasos borus idő. Mint Londonban, a hajam még tart. Irány jaffa a bárpult sarkában egy pohár cserszegi elnyalogatva. Na megindultam megkeresni Gabójékat, nem jártam sikerrel, vagy mégis. Megtudtam fontosabb dolga akadt. Sebaj, addigra bejártam azt a környéket. A Ferenciek és a Corvin mozi közötti részt. Na állok a villamos megállóban. Az irány Blaha vagy Petőfi híd legyen. Döntöttem. Irány zépé. Indok, mert oda indultam és ha már felöltöztem, meg borotválkoztam is, hát nem fér bele mostanában egy ilyen fals szitu. Bennem van az utobbi idők félelme, hogy szétzuhanok, vagy ilyesmi. Na odabent pangás - nincs koncert - mondja a kopasz. Hát ha már itt vagyok iszom egy vörösfröccsöt. A zépében mást nem lehet inni csak ezt. Ja, nem sörözöm. Odabent elnéztem a csocsóasztalokhoz, lámerek nyomták. A hátsó szimpadnál találkoztam Szandi barátnőjével - tudod a gödi lány - de nagyon heppy állapotban volt, így sokat nem tudtam vele beszélni. Na mindegy ott maradtam, néztem az embereket és iszogattam. Jól éreztem magam, egyáltalán nem voltam egyedül. Ezek a fiatal srácok, igaz nem beszéltem velük, de úgy vették, mintha velük lettem volna. Ez egyik dumált is velem. Mint már megszokhattam, most is gyönyörű lányok voltak - bár fiatalkák, de nagyon helyesek. Na beindult végre a zene. Nem voltam a leg oldottabb arc, de jóű hangulatba hozott, hogy láttam a többieket bulizni. Oldodtam. A társoságból egy két szépség kacsintgatott rám - ezen értem azt, hogy olykor-olykor összenéztem velük. Játék ez semmi más. Végre. Nem messze megláttam egy lányt, így kívülállóan magányosan állni. Oda is léptem nyomban.
- Jösz táncolni?
...
- Du ju szpík inglis?
Na aztán elkezdődött a nyelvek varázsa. Egész jól kijöttünk, amennyire én angolul beszélek. De megjegyezte, hogy az átlaghoz képest tök jól beszélek és jó velem dumálni. Ezt azóta sem értem. De elfogadtam a bókot. Helyes lány volt, 20 éves. Mondtam neki még a beszélgetésünk elején, hogy Ő ilyen darker girl - feketében volt. Azt nevetett és mutatta a cipőjét, a szoknyáját, a kardigánját - ez késöbb lekerült, a blúzát, aztán felhúzta és ott a zépé közepén megmutatta a melltartóját. Én majdnem dobtam egy hátast. Jó oké fekete volt meg minden... de hát ilyen melleket ritkán lát az ember. Kis keskeny melltartója volt és ilyen nagyon kellemes formás mellek húzódtam meg mögötte. Na szóval ez meghozta az alaphangulatomat. Ő nagyon aktív volt, ezt késöbb meg is tanította nekem, hogy 'energetik' a jó szó erre. Marha jót táncoltunk, csak ámult, hogy milyen framkón érzi magát. Fülig ért a szája. Foglalkoztam vele. Mondtam neki kiss me baby! /hehe / azér nem így, de szóba került. Benne is volt - lett volna, de volt barátja és így nem akart ilyen játékba belemenni. Aztán rájött, hogy Ő is szeretné, de nem lehet csak úgy. Alkut kötöttünk, hogy amikor elválunk, akkor egy csók és semmi több, persze próbáltam hatni rá, de nem volt tárgyalóképes /hehe/ Na azér egész este kacérkodott velem, olyan tekinteteket vetett rám, hogy ezt hittem helyben rávetem magam. Játszottunk, flörtöltünk és tök jó volt. Hazafelé, a hídon átsétáltunk - sietett. Próbáltam rábeszélni, hogy tartson velem egy city the night sétára, de sietett haza - akkor épp csepelre. Hát pont indult az éjszakai busz - a csók elmaradt. Ennyi. Jó volt az este, tök egyedül jobban éreztem magam, mint ha velem jött vona valaki. Ja és a legfontosabb, hogy 2 dl fehérbort és 2 vörös nagyfröccsöt ittam egész este. És még így is jó volt. Szóval fassza. Egyet bánok, hogy nem kértem el a mail címét. Ez baki volt. Nem lehet minden tökéletes. Ja az örsön fél óra várakozás a buszomra. Egy pankcsaj a zépéből is arra várt. Hát beszélgetve jobban telik az idő alapon dumáltunk. Vele sem volt felhős a viszony, úgyhogy jól elment az idő. Nevetve váltunk el és tök fassza kis csaj is volt. Igaz punk, de ezek már csak ilyenek, azér ha beledobnád egy plazacica szerkóba, simán vinné a prímet a buliban. Szóval, jól telt a kedd estém. A lényeg a játék és nem a szeksz. Ha a játékra gondolok belefér a szeksz is. De ha a szekszre, akkor tök feleslegesnek tartom az egészet. A játék meghozza az étvágyat és történjék bármi, ha játék van, már kellemes élménnyel térek haza. Mert nevettem és jóléreztem magam- életem. Ez a legfontosabb. A sorrendel nem voltam tisztában, így mindjárt más a szitu.

Nincsenek megjegyzések: