2006/07/30

ez a sziget a tiéd is

Azóta sem került hozzám a program, szóval az Erdélyi beszámoló várat magára. De akár hiszed akár nem az élet zajlik és az események pörögnek szüntelen. Állítólag amióta hazajöttem sülve főve együtt vagyok vele. Pedig ez nézőpont kérdése. De azér ez igaz...
A tegnapi napon elkelt az unokanővérem... furcsa érzés lett úrrá rajtam, de jó. Állítólag gyerekkoromban mondtam neki, hogy elveszem feleségül. Hehe szegény biztos jól megrémülhetett! Szóval rokonom lagziában még nem is voltam. Meg hát a család is terebélyesedett egy személlyel.
Ezúton kívánok nektek sok boldogságot és békés életet!
Tegnap este táncoltam először kicsimmel. Persze nem volt túl lelkes, de meg kell mondjam, nem volt semmi baj. Ügyes voltál kicsim és a legszebb is – persze a menyasszony után.

Csókoltál már úgy, hogy a könnyed kicsordult közben?

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

meg kell h mondjam, engem már csókoltak úgy...csodálatos érzés s ez nem mutat mást számomra, mint h aki ilyesmire képes, az nemes jellemre vall :)