2006/07/06

nyú dzsenerésön

Na rászántam magam. Újrahúzom a gépem. Archiválás azt újra particionálás. A Dapper Drake dist-upgrade eleg jól beszivatott. De megéri átallni, szóval úgy telepítem, már töltöttem cédét és bizakodom benne, hogy magában a rendszerben nincsenek logikai hibák. Amint időm lesz rá kiderül. Ha arra adod fejed, hogy letöltöd, tudd, hogy nem olyan egyszerű megtalálni. A varázsszó - Alternate install CD. (töltsd le innen)

Az apróságok, ami miatt nem fogadhatom el a 'linux nem felhasználóbarát' kijelentéseket:

EasyUbuntu – Amivel könnyedén multimédiássá teheted számítógépedet. Anélkül, hogy egy programnál többet elindítanál. Abban nem vagyok biztos, de előfordulhat, hogy még a gépedet sem kell újraindítani.

IEs 4 Linux - Attól tartok a winetools ideje lejárt, ha IE böngészőt akarok telepíteni. Több verzióból választhatok, és magyar nyelvű teljes támogatottságú böngészőt kapok, mire végigfut a script, és még az is magyarul szól hozzám. Én az mondom, ez a felhasználóbarátiság.

2 megjegyzés:

adriankoooo írta...

Nem, nem és nem! Mar Gabonak is mondtam amikor ajanlotta az EasyUbuntut, hogy Automatix. Kicsit csunyabb, nincsenek kategorizalva a dolgok, de tobb mindent tudsz telepiteni. Nezz ra talan erre a programra is ha meg nem tetted.

http://www.ubuntuforums.org/showthread.php?t=177646

Jaigen hameg nem rendeltel dapper cdt ha gondolod adok jovo heten, hogy necsak letoltott-kiegetett verziod legyen.

Névtelen írta...

http://hup.hu/node/27310 ezt nezd meg frissites elott.