2006/07/13

koccints velem

Minden mindennel összefügg, az életünk egy durva nagy körjátszma. Mert hát a balatoni fellépés nem szólhat pusztán a zenéről az ivásról és a barátokról. Kapcsolatok élednek és vesznek el. Minden pulzál. Nem ismertem meg egy oroszlánt. Pankynak tök hálás vagyok. Egyrészt mert megbocsájtott, és mert lejött megnézni minket – a hab a tortán, hogy nem jött egyedül. Jó hát de ezt nem kötöm az orrodra. A napok elrohannak, teendő temérdek volna. Ez egy ilyen kusza nyár. A meló csak döcög, nem lehet azt mondani, hogy tudok rá alapozni, pedig, ha szeretnék valamit kezdeni magammal, akkor csak úgy működhet. Szerinted is szép név a Krisztina! Jó az egyes rokonaim véleményét már ismerem. Jaj tényleg kaptál már valaha sündisznó puszit! Hihi én eddig sosem, de tök jó. Azt hittem nem tartogat számomra új dolgokat az Élet – na jó ezt nagyképűen mondtam, és valójában viccből is – de ez meglepett, mert hát tök klafa. Ha így folytatom, még a végén eljutok arra szintre, hogy nem iszom. Húha, még a végén ember is lehet belőlem. Lol kell ez ma már mindenkinek. Ha minden kerek hétvégén Adriankoooot meglátogatja a díszes társaság. Bízom benne egy újabb nap, amit együtt tudunk tölteni. …elgondolkodtam a mostani életemen és azt kell, hogy mondjam, hogy jól érzem magam a bőrömben. A legnagyobb kicsién naplójában olvastam, hogy ő boldog. Hát azt mondom én is, hogy úgy érzem beérett az egy év kárhozat, és jelentem túléltem. És erősebbé tett. Egyszóval – Győztem! Hála mindennek, ami az elmúlt másfél évben szembejött. Ha ki akarsz szabadulni, ajánlom, hogy veszítsd el magad. Az az első lépcső. És, ha vannak barátaid és nem vagy tök hülye még az is lehet, hogy túléled. Fordulj a nap felé és hunyoríts. Emeld fel a kezed, mintha nyújtóznál és integess a napnak. Ahogy az újaid között átcsurognak a napfényfoszlányok megérted miért írtam ezt most le.

5 megjegyzés:

Névtelen írta...

Krisztina? az egyik legszebb. kulonos tekintettel arra, hogy eletem elso szep napja pont a neve napjan volt;)

. írta...

Huha,uha. Én is szeretnék menni Adrihoz. Szóljatok nekem is.

adriankoooo írta...

"a végén eljutok arra szintre, hogy nem iszom."

najah, csak nem a hétVégén :D

Névtelen írta...

Greets to the webmaster of this wonderful site. Keep working. Thank you.
»

Névtelen írta...

Your are Nice. And so is your site! Maybe you need some more pictures. Will return in the near future.
»