2006/07/27

meg kéne kóstolni

Ha valamiről nem tudod, hogy miért fantasztikus, akkor az az Eric Clapton koncert volt. Gondoltam hagyom ülepedni egy kicsit, de mára sem tudom leírni azt a teljességet, amit ott átéltem. Be is teszem a rígatós nótát – Old Love és átgondolom még egyszer.
A koncert másnapján irány Erdély rázva és nem keverve. Vonattal a többiek után, mert ugye ezt a Clapton fiút látni kellett.

Annyi minden kavarog bennem, hogy azt sem tudom mivel kezdjem. Mindent le szeretnék írni, ezért nem kapkodom. Van egy emléklap amiből kileshetem, hogy melyik nap merre jártunk és ahhoz köthetem a privát kalandokat. Íme a koncepció! Ám az emléklap még nincs nálam, szóval napok kérdése ez is...

Visszarobbantam a hétköznapokba, itt a Városban. Ugyan nem nagyon mozdultam, még ki itthonról, nem is kívánom. De érzem, hogy képtelenség a székely tempóval létezni ebben a világban. Mindenki pörög. Mindenért küzdeni kell. Harc, harc hátán és a győztes észre sem veszi, hogy nyert. Mi értelme van mindennek így!

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

Here are some links that I believe will be interested

Névtelen írta...

I really enjoyed looking at your site, I found it very helpful indeed, keep up the good work.
»