2006/07/13

rugosmacska

Na újra itthon, végre. Várj zene. Hihi Lukács most örülne – Lemmy zúz. Végre zene – el se hiszed, de az utóbbi időben tényleg nem volt alkalmam hátradőlni és igazi dögös rokenrolt hallgatni. Na egy igen mozgalmas hét áll mögöttem. Megjártuk a Balatont és még fürödtem is benne. Bár a zenekar még nem nyugtázta, de nagyobb gebasz nélkül sikerült megoldanom az egy gitáros szerepet. Azt lehet csak én gondolom így... mindegy rok rok a nevem. Ja a jövőhét sem lesz sétagalopp, de élünk és ez a lényeg. Eric Clapton bácsi már alig várja, hogy játszhasson nekem. Másnap meg irány Erdély, hogy valami szépet is lássak.
Igen - Igen - Igen – Igen – Nem - Nem – Soha

(Szasza, Copy, Én)
végre 2 ø

6 megjegyzés:

. írta...

:D

. írta...

Lemaradt egy soha Danki. Ej.

Névtelen írta...

mijen coitusjelaz

Névtelen írta...

What a great site, how do you build such a cool site, its excellent.
»

Névtelen írta...

Great site lots of usefull infomation here.
»

Névtelen írta...

Very best site. Keep working. Will return in the near future.
»